recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix bloked - så skete det
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix bloked - så skete det

 Besvar Besvar Side  <1 45678 10>
Forfatter
Besked
LarsSB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsSB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 10:38
"US" det er jo ikke dansk ;-)
mvh Lars S
Til top
Glennda Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glennda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 11:14
Mit virker fint endnu :-)
Jeg skifter fint rundt på alle lande via www.unblock-us.com
Ved ikke om det er fordi jeg i sin tid ca 6 år siden startet med at lave en us account. bl og derfor osse betaler den amerikanske pris. 
Amazon Prime virker også med deres indhold.



Redigeret af Glennda - 19-Marts-2016 kl. 11:16
Focal Utopia micro Be Højtaler Oled LG 65".Denon pma a-110 forstærker. Samsung 3DBlu Ray.Sony DAT dtc2000ES.
Til top
iVinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iVinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 11:19
Sjovt min virker også på DK og US Netflix (men dog ikke CA), har også en US account. Har ikke forsøgt andre
Til top
LarsSB Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsSB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 11:42
Hmm I er på sin vis heldige, eller ikke
Det er nok et spørgsmål om dage/ uger inden I er blokkeret
mvh Lars S
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 12:19
Har også haft US konto og Unblock-us de sidste 5-6 år men nu er jeg også blevet blokeret......har prøvet diverse gode råd om at skifte melen lande, genstarte, prøve flere fange men intet virker - så nu må man nøjes med dansk Netflix indhold til US pris der efterhånden er det samme........
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 17:46
Private Internet Access virker stadig perfekt. Måske i bare skal skifte UNblockUS ud
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 22:58
uhm, nej det gør ikke. Husk du skal ikke bare logge på. du skal prøve at se noget indhold der er blokeret.

jeg har PIA og min er også stoppet med at virke har prøvet flere us proxies og ca proxies der alle er blokeret.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2016 kl. 23:47
Oprindeligt skrevet af LarsSB LarsSB skrev:

"US" det er jo ikke dansk ;-)

Mon ikke OS hentyder til at det ikke er "U.S." men "US" som i "OS"...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 03:52
Jeg troede at jeg havde skåret det ud i pap
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 10:50
Har lige set et afsnit af the mentalist, og det VIRKER
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 10:58
 hmm

Redigeret af Brianigenigen - 20-Marts-2016 kl. 10:59
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af Moerkbak Moerkbak skrev:

uhm, nej det gør ikke. Husk du skal ikke bare logge på. du skal prøve at se noget indhold der er blokeret.

jeg har PIA og min er også stoppet med at virke har prøvet flere us proxies og ca proxies der alle er blokeret.
 
Jeg har lige set et afsnit af The Mentalist,  så det virker altså :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu