recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - trefor - waoo skift til TDC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

trefor - waoo skift til TDC

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eichmeier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: trefor - waoo skift til TDC
    Sendt: 10-Marts-2016 kl. 14:32
Ja, TRefor har jo været så "søde" at sælge deres bredbånd til TDC, så jeg har lige fået en KÆMPE HOME TRIO BOX tilsendt, som jeg nok skal bruge i stedet for den router fra WAOO.

Men kan jeg ikke sætte min egen router på i stedet ?

Kommer ikke til at købe nogen TV pakker ved dem, da jeg ikke bruger det mere.

Andre der har den router og har nogle erfaringer med den, kan ikke forstå den skal være så stor.

/eichmeier
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2016 kl. 21:06
Du skal bede dem om at fjerne deres begrænsning inden du kan sætte din egen router op 
Til top
spiffmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Januar-2011
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spiffmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 11:56
Har du haft held med det?
Står med samme udfordring. Havde en ny meget velfungerende router. Men er nu tvunget til at køre med TDC boxen
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 13:21
Du skal bare ringe til dem. De kan ikke tvinge nogen til at bruge deres "lort"
Evt. true dem med advokat. Virkede for mig
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af lydemann lydemann skrev:

Du skal bare ringe til dem. De kan ikke tvinge nogen til at bruge deres "lort"
Evt. true dem med advokat. Virkede for mig
Det er da godt du er sluppet for den, men selvfølgelig kan de tvinge brugerne til at bruge deres router, hvis det er hvad der står i betingelserne.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 23:23
sikke noget sludder. det står ingen steder
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af lydemann lydemann skrev:

sikke noget sludder. det står ingen steder
Det er da ikke noget sludder, hvis det står der ?
Jeg har ikke selv adgang til dem, men du må have læst dem igennem ?
Hvis det ikke er en betingelse for at have få forbindelse hos dem, er det selvfølgelig bare om at komme i gang.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 23:55
I må læse et andet sprog på Sjælland. De sender en router uopfordret og regner med at folk ikke klager.
Hvis man har en router i forvejen man er glad for kan de ikke tvinge dig til bruge deres.Deres understøtter kun N" teknologi. Jeg havde lige købt en med AC teknologi som er 10 gange hurtigere.

Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 00:10
Oprindeligt skrevet af lydemann lydemann skrev:

I må læse et andet sprog på Sjælland. De sender en router uopfordret og regner med at folk ikke klager.
Hvis man har en router i forvejen man er glad for kan de ikke tvinge dig til bruge deres.Deres understøtter kun N" teknologi. Jeg havde lige købt en med AC teknologi som er 10 gange hurtigere.

Inden det ender i mundhuggeri o.l. - jeg aner ikke hvilken information, om nogen, i har fået, så det har jeg ingen mening om.
I er skiftet fra Waoo til TDC/Yousee og derved et anderledes setup, som muligvis kan medføre ændringer hos den enkelte forbruger. Det aner jeg så ikke, om er tilfældet hos jer.

Men selvfølgelig kan en udbyder have krav til at man bruger deres udstyr, af flere årsager.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 02:42
jeg må også indrømme jeg frygter skiftet, har 250/250 gennem Waoo, som lige er overtaget..

har efter flytningen desværre mistet mit gamle Modem setup med WAOO og fik en wierd router med ikke funktionel wifi, efter lidt tinkering og min AC68 i enden, så har jeg faktisk fået det til at køre "OK" kostedfe dog også en fast ip, men nu med TDC..

heldigvis betaler firmaet det hele, så hehe den kommunikation skal nok blive sjov.
Til top
lydemann Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Vamdrup,Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lydemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 08:36
Det svarer jo til at du får en Dacia tilsendt og du så er tvunget til at køre i den. Det giver jo ikke nogen mening. 
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af lydemann lydemann skrev:

Det svarer jo til at du får en Dacia tilsendt og du så er tvunget til at køre i den. Det giver jo ikke nogen mening. 
Dårlig analogi, den giver ikke mening Tongue
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu