recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udensdørs overvågningskamera til Synology
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udensdørs overvågningskamera til Synology

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NobleK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NobleK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udensdørs overvågningskamera til Synology
    Sendt: 24-Marts-2016 kl. 10:22
Hej

Jeg søger efter et overvågningskamera som er kompatibel med min Synology NAS. Listen af mærker og modeller de understøtter i deres Surveillance Station kan findes her:

Kameraet skal være til udendørs brug og skal kunne køre via wifi. Det skal kunne operere om natten.
Kameraet behøver ikke have egen hukommelse. Endelig tror jeg at jeg ville foretrække et kuglekamera da de virker lidt mere diskrete end nogle af de (især større) bullet modeller jeg har set. Huset skal helst ikke ligne en amerikansk ambassade i mellemøsten LOL
Prisen skal være under 1.000 kr. Jeg ved godt at det ikke kan købe mig de bedste optagelser, og det er ok. Jeg er egentlig mest ude efter at finde ud af om der går folk rundt, og forhåbentlig afskrække de mindre dedikerede individer. Vi har også mistænker om at ugerningerne muligvis "bare" er drengestreger, så det ville være fint hvis man kunne genkende dem.

Jeg er lidt på bar bund her, så jeg håber at nogle af de lidt mere erfarne brugere kan hjælpe mig i gang :)
Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 17:38
Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 17:48
Til top
NobleK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NobleK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 18:44
Mange tak for forslaget mortenls. Dog ser det ikke ud til at disse kameraer kan køre trådløst (ret mig hvis jeg tager fejl). Jeg har strømudtag de steder hvor jeg gerne vil placere kameraerne, men kan ikke (uden meget arbejde) trække netværkskabler.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 20:24
@Morten

Har du praktisk erfaring med disse kameraer?

Hvis specifikationerne holder og bygge kvalitet med mere er God ser det meget fornuftigt ud.

Er selv ved at forberede indkøb og montering af 3-4 udendørs kameraer og måske et par indendørs.

Vh. Rasmus.
MORE BASS
Til top
mortenls Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 21:18
Jeg havde/har en arbejdsgiver som på et tidspunkt satte mig til at undersøge sagen. Jeg nåede at læse nok forums til at finde ud af, at de lavede nogle ganske fornuftige kameraer. Vi fik dog aldrig selv installeret systemet, da vi fik travlt med andre opgaver, og heldigvis har vi ikke på nuværende tidspunkt haft brug for det. Det var dog nogle lidt dyre modeller som jeg husker det, mener de dengang kostede omkring 1500.

Det virker som et meget populært valg i USA, og de kan også købes hos blandt andet Computersalg, så jeg ville klart overveje disse.

Prøv at tage et kig på Amazon, det ser ud som om at folk generelt synes om det. Folk er altid lidt urealistiske omkring hvad 100 dollar køber dem Wink
http://www.amazon.com/Hikvision-DS-2CD2032-I-Bullet-Security-Network/dp/B00G7GMEOG/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1458849539&sr=8-1&keywords=DS-2CD2032-i

Hvis du ikke vil lave POE, så er det ikke et rigtig overvågningssytem Tongue Du skal være opmærksom på, at der nok ikke følger strømforsyning med fra producenter som leverer til prof-marked.
I den samme shop finder jeg (som jeg ikke kender til):
 http://www.aliexpress.com/store/product/2015-New-V5-3-0-Multi-language-DS-2CD3132F-IWS-replace-DS-2CD2132F-IWS-1080P-POE/319147_32501943303.html

Redigeret af mortenls - 24-Marts-2016 kl. 21:18
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu