|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() Sendt: 24-August-2006 kl. 23:12 |
Hej alle.. Har købt dette fremragende tv Philips 42pf 9631D.. Men problemet er, at jeg gerne ville se nogle hd klip på det.. Har downloadet et par klip fra nettet og prøver, at afspille dem via min ekstern Harddisk, som jeg har sat ind i tvet`s usb indgang, men tvet kan ikke afspille dem.. Min ekstern HDD er fat32, så det burde jo ikke være det, der er problemet.. Gør jeg noget forkert eller..?? Håber nogle kan/vil hjælpe.. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
HD Klippene er sikkert i windows media video format (wmv) eller lignende computerformat - dette understøttes ikke af TV'et direkte. Den indeholder ingen dekoder der kan dekode disse formater. Vil du afspille HD klip skal det afpilles fra en tilsluttet mediacenter pc der kan dekode disse formater. Redigeret af spawn - 24-August-2006 kl. 23:17 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Ok.. Der er ikke mulighed for man kan lave formaterne om, så tvet kan afspille mine hd klip..
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Nej ikke mig bekendt, beklager. Således står på deres hjemmeside under modellen: USB-multimedie for nem og let adgang til afspilning af multimedieindhold
USB-stikket giver dig mulighed for at få adgang til multimedie jpg-, mp3-, mp3-pro- og alb-filer på de fleste USB-sticks og digitale kameraer (USB 1.1-udstyr). Sæt USB-udstyret i slottet på siden af TV'et og få adgang til dine foto- eller musikfiler. Det gør det nemt at se og dele dine foto og din musik.
Altså ingen video afspilning. Redigeret af spawn - 24-August-2006 kl. 23:59 |
|
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Se side 2, Multimedia Apps, Playback format Der er understøttelse af MPEG2, men ikke WMV-HD o.lign. Redigeret af JesperLund - 25-August-2006 kl. 00:07 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det står der sørme også - nuvel, jeg er bare lidt naiv og forestiller mig at modelinformationen på deres egen hjemmeside er korrekt, forventer ikke at jeg er nødt til at efterchecke. Men jeg burde være blevet klogere med alderen HD klip kan iøvrigt også være i Mpeg2 format, men jeg tvivler nu på den vil kunne afspille sådanne. Du kan hente en HBOHD trailer som netop er i 1080i mpeg2 HD format og teste om den vil afspille dette. http://www.hdtvtotal.com http://www.hdtvtotal.com/Downloads-index-req-viewdownload-ci d-2.html
|
|
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Tjaah, eller også er det mit Philips link som har de forkerte specs.
![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
TVet afspiller fint både Mpeg og Divx filer fra en USB stick eller ekstern harddisk. Jeg har dog intet HD materiale jeg kan teste med. Flemming |
|
![]() |
|
![]() |
også divx ? ok - en overraskelse mere, det er hverken nævnt på hjemmesidens specifikationer jeg kiggede på eller i den pdf Jesper linkede til - det er da ikke underligt hvis man bliver forvirret
![]() |
|
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
![]() |
Hej Spawn! Det står i manualen side 39: Mpeg1, 2 og 4, Divx 4 og 5 samt Xvid. Desværre understøttes det gamle Divx 3.1 format ikke og jeg har også haft problemer med nogle af mine Xvid filer. Flemming |
|
![]() |
|
![]() |
Har nu downloadet lidt forbold hd klip, hvor filen hedder mpeg, men mit tv siger, at filen understøttes ik..
|
|
![]() |
|
![]() |
Kommer til at se, at jeg har jokket i spinaten og muligvis givet forkerte svar. Mine svar gælder Philips 9731D TV. Det er jo ikke sikkert at 9631D understøtter samme formater. Undskyld! Flemming Redigeret af fltk - 27-August-2006 kl. 16:02 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |