recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt subwoofer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt subwoofer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Danielskov89 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Maj-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danielskov89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt subwoofer
    Sendt: 06-April-2016 kl. 15:11
Hej recordere

Jeg har en subwoofer (Audiovector S-Sub Signature) som driller mig lidt. Når jeg kobler den til anlægget står den blot og brummer (jeg har selvfølgelig forsøgt mig med flere forskellige lydkilder og i begge indgange), men en gang i mellem giver den lige et splitsekund af helt korrekt lyd hvorefter den blot står og brummer igen. Den har automatisk tænd- og slukfunktion og den står konstant og skifter mellem slukket og tændt, som om den kun modtager et signal noget af tiden.
Det var min bedste forklaring.

Spørgsmål: Hvad skal jeg gøre? Audiovector vil skifte forstærkerdelen for 3000,- eksl. fragt, og det kan simpelthen ikke betale sig. Er der nogle som kender nogle der kan reparere den? Jeg bor i Odense, så det skal helst ikke være for langt derfra.

Jeg uddyber naturligvis gerne ved henvendelse.

På forhånd tak for hjælpen.

mvh.

Daniel
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu