recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smartwi og Boxer Store problemer sort skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smartwi og Boxer Store problemer sort skærm

 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2016 kl. 18:14
For at sige det rent ud det kører af h til med Smartwi 1 og Smartwi 2 det virker ikke til Boxer mere. Det kommer alt for mange udfald på begge systemer lige meget hvilken af dem,samt lige meget Hvilken firmware version af de gamle de har på lager. Det må laves en ny firmware til begge Smartwi hvis det skal blive godt igen,som før.

Er der nogle som Kender et andet kort splitter system som virker til Boxer. Det skal kunne klare det nye CI+ kryptering som boxer lige har taget i brug ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2016 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Er der nogle som Kender et andet kort splitter system som virker til Boxer.
Hvor mange TV har du?
Du kan jo få op til 3 ekstrakort som engangs udgift:

Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Det skal kunne klare det nye CI+ kryptering som boxer lige har taget i brug ?
Hvad mener du med det nye CI+?
Boxer kørte med CI+ på HD kanaler fra starten, men disablede og kun kørt CI for, ja hvad bliver det, 1 - 1,5 år siden?
Har de genindført CI+ (som er en killer for HTPC så vidt jeg ved) ?

Mvh. JørgenT
Til top
molassen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2016 kl. 11:27
Har lige checket. Min smartwii er v1 og firmware er 2.52 r3. Jeg har ikke haft udfald for nylig så jeg tænker ikke at der er grund til at opgradere.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2016 kl. 11:38
Det nye CI+ krypteting skulle være efter sigende, være blevet aktiveret igen. Hvis man kan regne med boxer kundeservice i hverfal.

Svar til Molassen: Og nej du skal ikke udateret den. Nu hvor du jo ingen problemer har med denne firmware.

Redigeret af Swingking - 08-Maj-2016 kl. 11:40
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
HTPC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HTPC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2016 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Tak for den.

Ved du om det virker bedre allerede nu, med denne firmware til Smartwi 2 ?

Der er desværre også udfald med den ældre firmware version.

Jeg kender endnu en som også har SmartWii 2, han siger at han aldrig har udfald. Hvilken firmware han har ved jeg ikke. Jeg er heller ikke sikker på de forskellige firmware versioner gør nogen forskel.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2016 kl. 13:29
Kunne du måske finde ud af hvilken firmware version han kører med så, hvis han siger at han ikke har udfald overhovedet ? Kunne være godt at teste den nemlig... da jeg som sagt har begge versioner af SmartWi
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
molassen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molassen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2016 kl. 13:39
Jeg bruger udelukkende smartwi da jeg har behov for 5 kort og man kan kun købe 3 ekstrakort. Nogen der ved om Boxer er til at forhandle med? Skal man købe ekstra abonnement for at få adgang til flere ekstrakort?
Til top
HTPC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 629
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HTPC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2016 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Kunne du måske finde ud af hvilken firmware version han kører med så, hvis han siger at han ikke har udfald overhovedet ? Kunne være godt at teste den nemlig... da jeg som sagt har begge versioner af SmartWi

Kan man se hvilken FW version der er installeret i SmartWi Toolboxen, ved at forbinde masteren?

Oplever du forskel i hastighed eller rækkevidde på SmartWi Lite (original) og SmartWi II.
Jeg har gravet et a mine gamle indlæg frem hvor jeg skrev om de angivelige forskelle mellem Lite og II: http://forum.recordere.dk/smartwi-20-ny-model_topic87775_post908399.html#908399
Jeg synes nemlig slet ikke det fremgår af SmartWi hjemmesiden, hvad forskellene er.

Oplever du problemer med på Lite og II?
Kan du løse problemet ved bare at hive kortet ud og isætte det i igen, eller skal du sætte et andet klientkort i når det fejler, ligesom vi er nødt til?
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 01:09
rækkevidde er den samme på begge systemer. Hos mig hiver jeg bare klient kortet ud og putter det så i igen, så kommer der billede igen. Jeg skifter ikke til er andet klintkort.

Hvis du forbinder master enheden til computeren og starter programmet toolbox .vælg så det faneblad der hedder master, sæt så det orgianle boxer kort i master enheden. Så kan du se hvilken firmware version den kører med.


Oprindeligt skrevet af HTPC HTPC skrev:

Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Kunne du måske finde ud af hvilken firmware version han kører med så, hvis han siger at han ikke har udfald overhovedet ? Kunne være godt at teste den nemlig... da jeg som sagt har begge versioner af SmartWi

Kan man se hvilken FW version der er installeret i SmartWi Toolboxen, ved at forbinde masteren?

Oplever du forskel i hastighed eller rækkevidde på SmartWi Lite (original) og SmartWi II.
Jeg har gravet et a mine gamle indlæg frem hvor jeg skrev om de angivelige forskelle mellem Lite og II: http://forum.recordere.dk/smartwi-20-ny-model_topic87775_post908399.html#908399
Jeg synes nemlig slet ikke det fremgår af SmartWi hjemmesiden, hvad forskellene er.

Oplever du problemer med på Lite og II?
Kan du løse problemet ved bare at hive kortet ud og isætte det i igen, eller skal du sætte et andet klientkort i når det fejler, ligesom vi er nødt til?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af Swingking Swingking skrev:

Det nye CI+ krypteting skulle være efter sigende, være blevet aktiveret igen. Hvis man kan regne med boxer kundeservice i hverfal. 

Jeg har testet Boxer med ikke + CI cam og det virker endnu også på HD kanaler, så det må vist være kundeservice der er gal på den.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 14:21
Okay det var da rart at vide at de ikke har kørt over til CI+ Kryptering, så burde det jo som sagt ikke være der problemet ligger... 
 
Men jeg kom til at tænke på at vi jo her i byen 7200 har vi alle fået automatisk fjern aflæsning at el måler samt varme måler og vand måler , mon det kunne være dette som går ind og laver nogle forstyrelser på Smartwi, bare en tanke jeg lige kom på ?  


Redigeret af Swingking - 09-Maj-2016 kl. 14:22
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Snavsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snavsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 11:09
Følger lige med her..
Hjemme Bio
NAD T778
Blueray Dune HD Max
Front    B&W CM7
Center   B&W CM Centre 2
Sub B&W ASV 10CM
Bag/surr. Jamo Apollo 5
Projektor Sony VPL-HW40
Lissau 90" True Colour
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu