recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Transcend SDHC wi-fi kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Transcend SDHC wi-fi kort

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
okaare Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér okaare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Transcend SDHC wi-fi kort
    Sendt: 19-April-2016 kl. 14:07
Anskaffede for få dage siden et Transcend wi-fi kort 16 GB, som sidder i mit Canon Powershot G16 kamera. Overførslen af optagelser peer to peer også kaldet Direct-share (fra kamera til computer) går problemløst. Imidlertid nævnes også Internet Hotspot setting som en mulighed, at man via ens egen router kan få kontakt til kortet og dermed optagelserne.
 
Er der nogen i dette forum, som har praktisk kendskab til den funktionalitet, idet jeg godt kan se kortet på Routerens software efter jeg har angivet mit SSID og adgangskode på softwaren på adressen 192.168.11.254 , men hvor i alverden finder jeg selve adgangen til selve billederne på kortet, idet nævnte adresse efterfølgende deaktiveres? (Anvender Windows 7 på min computer)


Redigeret af okaare - 19-April-2016 kl. 22:10
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2016 kl. 21:37
Jeg har haft held med at bruge deres android app. Så kan man via den indstille kortet til at tilgå ens wifi.

Men forbered dig på at det hele er lidt op ad bakke; det hele virker men det er ikke udført ret godt.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu