recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elgiganten mig i røven
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Elgiganten mig i røven

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Elgiganten mig i røven
    Sendt: 21-April-2016 kl. 19:45
Så midstede Elgiganten da mig som kunde, magen til uorganiseret foretagende skal man da lede længe efter

Jeg bestildte Star Wars - The Force Awakens Steelbook i morges kl ca 8 til collet@store Herning, var så inde hos dem her i eftermiddag, men de kunne som sædvanlig ikke finde et hudende fløjt i den butil, da havde fået 10 stk og 5 var solgt og 4 resavationer, men de kunne så bare ikke finde de sidste 5 som ikke var solgt

Derefter kiggede jeg så på deres online shop, for at se om en anden i nærheden, skulle have den på lager, det havde de sørme i Vejle, bestildte den så der, fik en sms ca 30 min senerer, at den nu var klar til afhentning, ville så lige rinde til en kammy i Vejle, og få han til at hente den, men hovsa, 1 time senerer fik jeg lige en sms igen at de beklagede at der var uorden i deres lagerbeholdning, og at filmen alligevel ikke var på lager

Jeg undre mig sq over hvordan de så har kunnet ligge den klar til afhentning til mig tidligere, men ok, handler sq aldrig i den åndsvage biks igen
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 20:49
Jeg har aldrig oplevet anden procedure end den du her har oplevet ved collectstore, så ja det gider jeg ikke mere:)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 20:55
Collect hos Butik har godt nok altid virket for mig, men det har også været i Aarhus.

Redigeret af Naiera - 21-April-2016 kl. 20:56
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 03:35
De kunne lære noget af Thansen.dk, her er varen gratis, hvis man ikke kan hente den efter den aftalte tid.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 04:24
Har været så heldig at Bilka havde besluttet sig for at sælge til samme pris som elefanten, så jeg fik min udgave der
Til top
popsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér popsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 05:47
Ud over det, - dejlig film, så den ikke mindre end to gange i går eftermiddag :-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 06:26
Har handlet 50+ gange med collectstore.

Altid virket 100% her på Sjælland
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 08:19
Den ene gang jeg har brugt collect@store har det virket fint, men generelt er ElGigantens lagersystem helt til hest!

Jeg har ofte gået forgæves til butikken i Horsens, hvor deres webside har vist x antal på lager i Horsens.

Som oftest er svaret "...vi har vist lige fået dem hjem, jeg går ud og kigger".
 ..5 minutter efter "...det må være en fejl, de ligger her ikke endnu..." 

 eller "...vi havde 2 stående i systemet, men har lige solgt den ene... jeg kigger på lageret"
 ... 5 minutter efter "... nej, kan ikke finde den sidste, det må være fejlopdateret..."

Det er sket så mange gange at det ikke længere kan være et tilfælde, men bare rod i lagersystemerne.

Og hos ElGiganten kan man ikke ringe til den specifikke butik (mig bekendt) men kun til en outsourcet kundeservice, som ikke ved hvad der ligger lokalt..

Men, de gange det er lykkedes mig at købe noget (og det er faktisk en del) så har jeg fået en god behandling hvis tingene har været defekte - der har ALDIRG været noget bøvl!


Redigeret af zulfo - 22-April-2016 kl. 08:20
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Har været så heldig at Bilka havde besluttet sig for at sælge til samme pris som elefanten, så jeg fik min udgave der

Rart at se Dansk Supermarked komme ind i kampen. Jeg købte mit eksemplar i Føtex igår. Der stod dog det var et dagstilbud
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Collect hos Butik har godt nok altid virket for mig, men det har også været i Aarhus.

Så har du været mere heldig end mig. Hos mig har de fejlet ca. 50% af tiden med Collect@Store. Og mindst lige så meget på anden vis. Som f.eks. den odyssee jeg var igennem da jeg bestilte 2 stk. "Ant-Man 3D" til levering. Det tog over en måned og ca. 20 samtaler med kundeservice inden jeg kunne holde den sidste i hånden ...og så måtte jeg endda hente den selv. Pengene var for øvrigt trukket få dage efter bestillingen.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 11:53
Købte den i Føtex i går 100kr :)
Til top
vasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2016 kl. 12:07
Forudbestilte på power.dk (alm udgave til 89.- incl porto) Leveret den 19 i pakkeboks i den lokale fakta.
 
Hatten af Smile
 
Min oplevelse af collect@store hos Elgiganten er "ok", men som regel er varen ikke fundet frem selvom det er ideen. Har altid skulle vente, hvilken er lidt fjollet. Har dog aldrig oplevet at varen ikke var der (sjællandske butikker)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu