recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kun flytte beskeder til ny iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kun flytte beskeder til ny iPhone?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
kurt54 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kurt54 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kun flytte beskeder til ny iPhone?
    Sendt: 09-Maj-2016 kl. 22:33
Prøv at se på moborobo din ønskede funtion fungerer på Android men jeg kender ikke IOS som er kommet til forholdsvis fornylig.

Moborobo is an application that is designed to let iOS and Android users control every file on their phones.

One of the problems with Android is that there is no official desktop application to help move files on and off. Apple devices have the venerable iTunes, but lots of users are not fans of the program, claiming that it's bloated.

Enter Moborobo. This application was designed to let users control every file on their devices. There's no need to jailbreak or root - unless you want to use its wi-fi feature. Moborobo will allow you to view, upload, and download everything from photos and videos to applications and ringtones to your device. Moborob will even uninstall applications in bulk for you.


MOBILEDIT kan også - jeg bruger betalingsversionen og har ikke tjek på hvad den gratis/fri version kan.

Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 18:57
Det lyder som en god idé Klaus, men jeg tænker bare...

Først laver jeg en backup af min gamle telefon.
Så sletter jeg den gamle telefon, og kører backup'en ind igen.
Nu har jeg så en telefon med den gamle backup igen. Dvs. indstillinger osv. er de samme som de var før, ikke?

Nu sletter jeg så alt ud over mine beskeder og laver en ny backup.
Men skal jeg så ikke her gå ind i telefonens indstillinger og nulstille alt, slette apps osv. før jeg laver en ny backup? For hvis jeg ikke gør det, så vil jeg vel stadig have de gamle indstillinger på telefonen fra min gamle telefon?


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 18:34
Du laver en backup af den gamle telefon.
Så sletter du den gamle telefon og kører backup'en ind igen.
Herefter sletter du alt ud over beskeder og laver en ny backup.
Denne backup smider du så på den nye telefon.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 17:40
Ja, det læste jeg godt efterfølgende. Det vil sige der ikke er noget at gøre? Øv.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 12:20
Jo. Hvis du laver en iCloud backup bliver det også andet end beskederne, der kommer med over.
 
Der er også i artiklen instrukser til anvendelse af 3-parts programmer, der kun hiver beskeder ud af din gamle iPhone. Problemet er, at du ikke kan putte dem ind som beskeder igen på den nye iPhone. Her kan du kun putte dem ind som tekstfiler, PDF m.m. 


Redigeret af Skalle06 - 09-Maj-2016 kl. 16:38
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Den blir vist svær. Hvad er det du ikke vil ha clonet? Apps er jo let at slette inden. Det samme med musik, billeder og video.

Der er efterhånden rodet rundt i så mange af mine indstillinger osv. at jeg bare gerne vil starte på en frisk. Jeg har dog beskeder der går tilbage til 2012, og af en eller anden årsag synes jeg bare det kunne være sjovt at have dem med på den nye telefon.


Skalle hvis jeg anvender den med at backup til iCloud, vil jeg så ikke også få alt det andet med over på den nye? Eller skal jeg manuelt ind i iCloud og vælge alt fra og så opdatere?

Jeg tænker at telefonen skal være fuldstændig som ny, den eneste forskel er bare at beskederne skal med.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 10:27
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 09:57
Den blir vist svær. Hvad er det du ikke vil ha clonet? Apps er jo let at slette inden. Det samme med musik, billeder og video.
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2016 kl. 06:49
Hey!

Jeg har fået den her ny iPhone, og ønsker egentlig at starte på en frisk, dvs. starte den som en ny telefon uden at køre en backup af min gamle ind på den.

Jeg kunne dog godt tænke mig at få mine Beskeder med over på den nye telefon, så kan det gøres på en eller anden måde? Kontakter ligger jo automatisk i iCloud.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu