recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mus og tastetur til ps4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mus og tastetur til ps4

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Thorbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Maj-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mus og tastetur til ps4
    Sendt: 11-Maj-2016 kl. 12:40
Jeg vil høre om nogle ved om man kan bruge mus og tastetur til sin ps4, hvis ja hvordan gerne link hvis noget skal købes for man kan.
Jeg har ikke meget forstand på dette her, så undskylder på forhånd hvis i syntes jeg kommer med lidt dumme spørgsmål.

MVH

Thorbek
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 15:15
Et almindeligt BlueTooth tastatur fungerer fint med PS4. Jeg vil formode, at en BlueTooth mus også gør.

Men hvad vil du bruge en mus (eller tastatur) til? Support for dette er afhængig af spillene - de skal være skrevet til at kunne blive styret af mus, og det er ikke alle spil, der er det...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Et almindeligt BlueTooth tastatur fungerer fint med PS4. Jeg vil formode, at en BlueTooth mus også gør.

Men hvad vil du bruge en mus (eller tastatur) til? Support for dette er afhængig af spillene - de skal være skrevet til at kunne blive styret af mus, og det er ikke alle spil, der er det...

Ved du hvordan man ved om spillene er det? 
Jeg har tidligere stillet et lign spørgsmål, da jeg er træt af at knægten smadre mig i alle fps spil, fordi jeg er en total kegle med de controllere.. Stik mig mus og tastatur, så fejer jeg 99% af samtlige spillere af banen, inden de når at stave til 'PS4'. (Man er jo gammel Action Quake og Counter Strike legende LOL).

Til top
Thorbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Maj-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 16:36
fedt.. troede de fleste skydespil og action spil understøtter mus/tastatur.

Jeg vil straks købe en mus og keyboard for jeg er også en spade til de kontroller.

Tak for hjælpen


Til top
Thorbek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Maj-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 16:45
Er der et set du kan anbefale?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2016 kl. 23:33
Hvis det er mig du spørger, så nej. Jeg vidste slet ikke man kunne tilslutte en bluetooft mus og tastatur. Eller jo det vidste jeg godt, men ikke at det måske virkede i nogle spil.
Men jeg ved at man kan købe sådan en boks til PS4éren, så du kan tilslutte tastatur og mus til boksen, og så kan det bruges ligesom controlleren. Så langt er jeg dog ikke nået med det endnu.
Til top
Ataata68 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ataata68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2018 kl. 19:24
Er det ligemeget hvilket USB-kablet tastatur man anvender til PS4?
USB 2.0? Eller USB 3.1? Eller helt andre versioner?!
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2018 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af Thorbek Thorbek skrev:

Jeg vil høre om nogle ved om man kan bruge mus og tastetur til sin ps4, hvis ja hvordan gerne link hvis noget skal købes for man kan.
Jeg har ikke meget forstand på dette her, så undskylder på forhånd hvis i syntes jeg kommer med lidt dumme spørgsmål.

MVH

Thorbek

Med dette http://www.tuact.com/products/venom-x-4 har du masser af muligheder.
Til top
Ataata68 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ataata68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 09:29
Tak Flomsen,

Det ser ellers lækkert ud, men sønnike er kun interesseret i at bruge tastatur, da det er det han er vant tilWinkEmbarrassed
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 09:37
Oprindeligt skrevet af Ataata68 Ataata68 skrev:

Tak Flomsen,

Det ser ellers lækkert ud, men sønnike er kun interesseret i at bruge tastatur, da det er det han er vant tilWinkEmbarrassed

Tastatur kan du sætte til den + du kan få de rigtige indstillinger dvs musen køre som den skal til det spil han spiller.
Til top
Ataata68 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 16-Maj-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ataata68 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 09:46
Men jeg synes stadig ikke at have fået svar på om jeg kan gå ned i butikken, eller købe på nettet et gaming tastatur som har USB 2.0, når nu PS4 har USB 3.1 og om de kan "snakke" sammen..? ConfusedEmbarrassed
Til top
Flomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Oktober-2013
Sted: 6200
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2018 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Ataata68 Ataata68 skrev:

Men jeg synes stadig ikke at have fået svar på om jeg kan gå ned i butikken, eller købe på nettet et gaming tastatur som har USB 2.0, når nu PS4 har USB 3.1 og om de kan "snakke" sammen..? ConfusedEmbarrassed


Vil jeg mene du kan, men du kan kun bruge den til at skrive på.

Du kan ikke sætte den op til spil uden adapter

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu