recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netradio.nu feedback
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netradio.nu feedback

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vff83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 09:28
#Henrik B.
Ja okay, har godt nok VLR men kan godt se jeg mangler Horsens Classic. Jeg får lige kigget på det til næste opdatering, så den forhåbentlig kan komme med op på siden.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 15:41
Savner lidt nogle links til eksterne afspillere, det er nogle gange rart at kunne bruge sin egen afspiller, frem for at have browser åben hele tiden.
Til top
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vff83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 16:58
#bibihest
Ok, jeg kunne nok godt lave det sådan at man kan se det direkte streaming link når man f.eks. klikker på en valgt stations logo.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2016 kl. 22:47
Fin og brugbar side. Tillykke med den.
Til top
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vff83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 08:15
#Steffen32
Tak for det :-)

Er dog ikke færdig med den, planlægger at forbedre og udvide den løbende.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 09:01
Fin side når man bruger PC

Men savner en mobil side.
Til top
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vff83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 09:33
#hansie
Jeg har forsøgt at lave siden responsiv så den kan bruges til mobile enheder, der er dog nogle af funktionerne jeg har haft lidt svært ved at få plads til på de mindre enheder. Jeg er ved at lave en ny funktion til mobile enheder, som gør at man får lidt flere muligheder.

Er der noget bestemt du savner ved mobilvisning?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 09:35
På min mobil fungerer siden rigtig fin! Enkel og overskuelig...

M.v.h.
Til top
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vff83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 10:24
#Henrik B.
Det lyder godt, har selvfølgelig ikke testet på alle modeller og alle tænkelige skærmstørrelser, men generelt set burde siden se nogenlunde ud på mobil :-)

Der kommer dog flere forbedringer løbende.
Til top
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vff83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2016 kl. 14:31
Opdatering lagt online:

– Oversigtsmenu i venstre side for hurtig adgang til playlister og vurderinger af stationer 
– Ny station tilføjet (WebFM) 
– Nye playlister tilføjet (WebFM og Radio SLR) 
– Småfejl rettet
Til top
kbaggen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kbaggen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 07:59
Fed side....!

F.eks. har jeg aldrig fået Myrock til at virke på mit arbejde, men gennem din side gør den........ LOL
http://iblopper.bubble-logger.com
Til top
vff83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vff83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2016 kl. 17:17
#kbaggen
Tak, er glad for at du har glæde af siden :-)

Hvis du synes der mangler noget på siden, er du velkommen til at skrive.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu