|
Ubiquity Unifi til hjemmebrug |
Besvar | Side <1 6263646566 81> |
Forfatter | ||
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for råd. Mit accespoint sidder 3 meter fra klokken, det er det nye uap 6 LR, det burde kunne dække klokken. Det eneste der er i mellem er ydermuren, som er gasbeton. Det dæmper nok noget, men jeg har et g3 instant der sidder betydeligt længere væk, med flere vægge i melllem, som det accespoint også dækker. Det har hjulpet at jeg har reduceret bitraten til 3000 kbps. |
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tjekkede lige loggen igen og Doorbell mistede igen forbindelsen 2 gange kortvarigt omkring kl 4 i nat. Dette passer perfekt med hvornår ”Wifi AI” scan kører, så det er egentligt meget forventeligt. Derudover kan jeg ikke registrere nogle problemer. Reconnecter din automatisk eller er du nød til at genstarte det? Redigeret af hedberg - 27-Maj-2021 kl. 09:27 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den reconnecter for det meste af sig selv igen, men i enkelte tilfælde går der op til en time, og en enkelt gang har jeg måtte resette den.
Min smider forbindelsen omkring kl. 2 om natten. Når jeg ser events igennem kan jeg se at min G3 instant på samme ap også smider forbindelsen på samme tid. Alt er opdateret til seneste firmware. Derfor kunne jeg godt tænke at problemet er at finde i AP'et og at det som sådan ikke er klokken. Jeg har slået AI fra, og det hjalp også en del. |
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For de interesserede så er Unifi AP Wifi6 Pro kommet i "early access". Få minutter efter jeg satte "Notify" til, så fik jeg en mail om at jeg kunne bestille 1 stk.
Når man nærlæser specs kan jeg ikke lade være med at tænke på hvor meget marketing bullshit der er i denne branche. En af de features der fremhæves er "Up to 4.8 Gbps over the air speed via the 4x4 5GHz channel". men længere nede kan man læse at AP'et leves med et 1Gbps interface. Suk! Redigeret af hedberg - 27-Maj-2021 kl. 12:47 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kommer du til at teste denne model?
Jeg kan ikke lige sige om det er rette tid at skifte over til Wifi6, synes det lidt for tidligt endnu, men det bliver da spændende om du mærker forskel på en Nano og denne nye model.
|
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ihvertfald bestilt en. Den blev afsendt i dag, så mon ikke den kommer om et par dage. Har allerede en U6-Lite og en U6-Extender. Jeg har ikke været særligt imponeret over nogle af dem, men mine forældre skal bruge et AP og det er jo en kærkommen undskyldning for at udskifte et af mine :) Skal nok skrive hvad jeg syntes om det og hvor hurtigt det er i mit miljø.
|
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så ankom den. Er ganske tilfreds og klart bedre performance end U6-Lite og UDM-AC-PRO. Dog lader det til at 1Gbps interfacet nu er en flaskehals.
Redigeret af hedberg - 01-Juni-2021 kl. 07:41 |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal man gøre noget specielt for at få ringeklokken (DC917NG) til at ringe?
Jeg kan ikke få ringeklokke til at sige noget, kun når jeg bruge den medfølgende hvide trykknap. Den hvide honeywell lyser rødt når man trykker på unifi doorbell, men den siger ikke noget? Jeg har placeret Honeywell Home DCP917S Wireless Adapter tæt på ringeklokken. Har i haft samme problem?
Redigeret af LofterPalle - 12-Juni-2021 kl. 15:23 |
||
Bromberg
Super bruger Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du connectet 917 med klokken?
Det gør man ved at trykke på tandhjulet på klokken i 8-10 sekunder, og derefter trykke på den lille knap der sidder i hjørnet på 917’eren. Den skal afmonteres, den sidder på bagsiden |
||
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du er en guttermand, tak for hjælpen. Det var her fejlen var. Står det i vejledningen, fordi den mangler åbenbart. Vedr.: den ustabile forbindelse til din doorbell, fik du løst problemet? Jeg har nøjagtig samme problem, men jeg ved godt det skyldes signalet er for svagt. Men min forbindelse svinger ret meget nogle tidpunkter er den på 32%, her til morgen er den på 73%? Redigeret af LofterPalle - 13-Juni-2021 kl. 07:39 |
||
LofterPalle
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den gruppe "View Doorbell" du har oprettet, hvor gør man det? Er det under admin, og det skal vel gøres inden man opretter alle users? |
||
hedberg
Guld medlem Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hej LofterPalle, Det gør du under "Roles" ude til venstre (nøglesymbolet). |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
Besvar | Side <1 6263646566 81> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |