recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee Kabeltv-Internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee Kabeltv-Internet

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér And.- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 13:13
Yes =P Så længe, som han selv nævner det er multisockets.. Så gør det :)
Til top
larsvj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: DK-2830
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsvj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 13:29
Oprindeligt skrevet af fiskerendk fiskerendk skrev:

Og du er sikker på det virker uden pair bonding fra ISP på linjerne?
pair bonding er noget man bruger på Kobber (PSTN) ikke kabelTV (COAX)
---
Hvis COAX deles skal der helts være mindst 22 dB signal overhøring for at virke optimalt.
Om der sidder en Splitter før TV dåser inde i huset eller den sidder ude i kabelskabet er et fedt, den inde i huset skal bare være samme type som dem der bruges i gadeskab.

men et ?, 2 kundenumre på BredBånd - så betaler du vel også 2 abonnementer... er det rentabelt og hvad skal du egentlige bruge alt den båndbrede til ?
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One *
Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér And.- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af larsvj larsvj skrev:

Oprindeligt skrevet af fiskerendk fiskerendk skrev:

Og du er sikker på det virker uden pair bonding fra ISP på linjerne?
pair bonding er noget man bruger på Kobber (PSTN) ikke kabelTV (COAX)
---
Hvis COAX deles skal der helts være mindst 22 dB signal overhøring for at virke optimalt.
Om der sidder en Splitter før TV dåser inde i huset eller den sidder ude i kabelskabet er et fedt, den inde i huset skal bare være samme type som dem der bruges i gadeskab.

men et ?, 2 kundenumre på BredBånd - så betaler du vel også 2 abonnementer... er det rentabelt og hvad skal du egentlige bruge alt den båndbrede til ?

Jeg betaler faktisk intet lige pt (de er "opsagte" men virker stadig).. De roder rundt i deres "nye" system hos TDC/Yousee, siden 2. marts har de ikke kunne finde ud af det:) Trods mange, rigtig mange opfordringer til at få det løst.. De har nok pisset 10-15 timer af min tid væk, derfra ingen moralske skrupler. Jeg har egentlig ikke behovet for den store båndbrede til, men tænkte det ku være et lidt sjovt projekt =P 

Jeg ved ik skide meget om de tekniske ting inde for coax / ‎DOCSIS, men er dette så ikke fine tal ?


Til top
And.- Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér And.- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 15:34
Nå jeg prøvede idag.. Når det 2. modem blev tilsluttet, fik den "down" connection forbundet fint.. Men up ville slet ik forbinde sig, så legen stoppede bare der :/ 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu