recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windovs 7 opdateringer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windovs 7 opdateringer.

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Windovs 7 opdateringer.
    Sendt: 16-Juni-2016 kl. 15:34
Hej.
Er Windovs 7 holdt op med at sende opdateringer.
Har ikke fået nogen her på det sidste,synes ellers der plejer at komme nogle omkring den 10 i hver måned.
Også min MSE er blevet sej til at opdatere,er der andre der oplever det samme
Mvh.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 16:23
Min win 7 opdaterede lige forleden dag...

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 16:49
Der plejer at komme opdateringer omkring d. 12/13 i måneden. Og dagligt kommer der til windows defender, (virus definitions) hvis du bruger den.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 17:34
Opdatering til Windows 7 til x64-baserede systemer (KB2952664)

Installationsdato: ‎09-‎06-‎2016 08:12

Installationsstatus: Fuldført

Opdateringstype: Valgfri

Installer denne opdatering for at løse problemer i Windows. Hvis du vil have vist en komplet liste over problemer, der er inkluderet i denne opdatering, kan du se den tilknyttede artikel fra Microsoft Knowledge Base for at få flere oplysninger. Når du har installeret elementet, skal du muligvis genstarte computeren.

Flere oplysninger:
http://support.microsoft.com/kb/2952664

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

Her er den seneste opdatering til Windovs
Mvh.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6638
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 18:08
Der kommer opdateringer 2. tirsdag i måneden, og der var vist nok 10 opdateringer til Windows 7 i tirsdags.

Redigeret af Brixen - 17-Juni-2016 kl. 15:25
Venlig hilsen
KB
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 18:20
Jeg havde opdateringer i går aftes på min Win7...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg havde opdateringer i går aftes på min Win7...
MVH


Hej.
Tak for jeres svar,så er der håb endnu.
Mvh.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2016 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Der kommer opdateringer 3. tirsdag i måneden, og der var vist nok 10 opdateringer til Windows 7 i tirsdags.


Aaaaahhh......det er nu 2. tirsdag hver måned.

M.v.h.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 09:57
Hej
Har prøvet at søge efter opdateringer på Windows 7,men efter en halv times søgning kørte den stadig uden at de havde fundet noget.
Det samme gør sig gældende på Microsoft Secureti Essential Kommer også kun lige i gang,hvorefter den bare går istå.
Kan man gøre noget.Eller er man nødt til formatere og så starte forfra.
Mvh.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 12:21
Lige en tilføjelse.
MSE når ca 25 % og så går den i stå.
Mvh.
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

...men efter en halv times søgning kørte den stadig uden at de havde fundet noget.
Det samme gør sig gældende på Microsoft Secureti Essential Kommer også kun lige i gang,hvorefter den bare går istå.

Jep..prøv at lave en komplet geninstallering af Win7, får du lov at venteDead. Jeg ventede i 12 timer...så gad jeg ikke mere. Nu kører jeg Ubuntu...
MS har åbenbart lukket for deres opdateringsservere, så de kan tvinge folk over på Win10 platformen.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2016 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Hej
Har prøvet at søge efter opdateringer på Windows 7,men efter en halv times søgning kørte den stadig uden at de havde fundet noget.
Det samme gør sig gældende på Microsoft Secureti Essential Kommer også kun lige i gang,hvorefter den bare går istå.
Kan man gøre noget.Eller er man nødt til formatere og så starte forfra.
Mvh.

Jeg har oplevet dette også. Oftest på en ny installering af windows 7, som mangler en hulens masse opdateringer. 
Jeg tror det hænger sammen med, at windows er ved at hente opdateringerne (men man kan ikke se det nogen steder), og så sidder vi som brugere og tjekker for nye opdateringer, og der kører den bare ud i intetheden. Når jeg har oplevet dette, så har jeg manuelt genstartet maskinen flere gange, og pludselig så står den nede i start/luk maskinen med nye opdateringer, som skal installeres.. som om de kom fuldstændig ud af den blå luft. 
Når man så har genstartet og installeringerne er installeret, så kører windows update helt efter bogen igen.

Jeg har en mistanke om, at det er en vigtig opdatering som får windows update til at opfører sig som den gør. Og det virker ikke før denne opdatering er installeret.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu