recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wmc + tv-guide Windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wmc + tv-guide Windows 10

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wmc + tv-guide Windows 10
    Sendt: 07-Juli-2016 kl. 23:29
Pyha....

Så lykkedes det mig efter møje og besvær at få en ældre maskine til at virke med

Windows 10
Windows mediacenter
Tv-guide (nrossens program) og tv-guide data fra xmltv.se
Hdhr3-EU (firmware fra 2014, da jeg stadigvæk bruger injectNIT)

Det var sku rart at at det skidt til at virke... Så slipper min bror for doppel (trippel VPN for at se yousee)

Skal prøve at få skrevet lidt mere, når jeg lige får sat den næste maskine op, da der formentlig var nogle ting jeg gjorde på denne maskine som ikke var nødvendigt...
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2016 kl. 18:27
Det virker stadig ?
;o)
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2016 kl. 18:33
Nej ikke efter aniversary Update.... som han bare blæste på :-/.... problemet er reelt at jeg ved der er et driver problem med HDDR...

Fik det lige oplyst i dag, så skal lige forfra med den :-/ og finde en løsning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu