|
Fona - reklamationsret |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 466 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juli-2016 kl. 19:20 |
|
Haha, min advokat er stærkere end din advokat! Det var da pudsigt at det hele pludselig var en beklagelig fejl, da advokaten prikkede til dem... |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8557 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu kan man jo sagtens se på selv en vakuumpakket mørbrad om den er nogenlunde i orden, men jeg ved godt at mange i dag ikke er i stand til at vurdere standen på de fødevarer, de køber. For at vende tilbage til elektronik oa., så skal man altså reagere på f.eks. huller i emballagen med det samme. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Misseren er at elektronik der tages retur fra kunder ikke blir ordentligt kontrolleret inden det sælges videre. Der er virkelig grund til her at tjekke meddet samme. Kød og andre fødevarer har ikke været solgt til andre, da det aldrig byttes eller tages tilbage af forretningerne. Så her er det forretningens fulde ansvar at fødevarerne er iorden.
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gør du det hver gang? Hvordan gør du det? Hvis du køber 10 børbrad, der hver er vakuumpakket og du vil ligge dem i fryseren. Tager du hver enkelt ud af pakken og checker om de er friske eller hur? Jeg kan ikke se noget problem i, at man ført senere få taget en varer i brug og det gør ikke at man ikke kan bruge sin reklamationsret.
|
||
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hehe jeg har ikke de apparater der skal til for at tjekke om bakterie indhold osv...
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8557 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg håber da, at du tjekker om dit kød er friskt ved køb/inden stemning.
|
||
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Bent: Yep - naturligvis vil jeg være mere opmærksom på det i fremtiden.
@Kampus: du var lidt øv over, at jeg ikke havde åbnet pakken til at starte med. Det var af personlige årsager, som var at min kæreste og jeg var ved at gå fra hinanden - så vi overvejede at sælge det videre 'upakket'. Der kan jo ske, så mange ting der gør at man ikke får tjekket det og egentlig bare går ud fra at man køber noget der ikke er i stykker. Lige så vel at når jeg køber noget kød i supermarkedet forventer jeg at det er spiseligt. Det handler i princippet om at købe i god tro. Det er selvfølgelig ikke Fona's problem hvad der sker i mit private liv, men jeg handlede i GOD TRO, hvorfor det var et chok for mig at modtage en besked om at mine penge er gået tabt for noget jeg selv ikke har lavet. Det er mit første køb af dyrt elektronik - og selvfølgelig vil jeg fremover ALTID være kritisk. Jeg håber bare ikke, at jeg også skal til at tjekke kødet før jeg stejer det, det vil være trist! NOK bøøvl med Fona, og aldrig mere!! Tusinde tak igen for alle jeres inputs. Redigeret af NG16 - 15-Juli-2016 kl. 15:09 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En god slutning på en rigtig træls situation, som kunne ha været dyre lærepenge
|
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2400 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Iøvrigt støder jeg ved nykøb af og til på indpakning, der er beskadiget og hvor ekspedienten som regel meddeler, at det intet betyder.
Kræv altid en indpakning, der er ubeskadiget,idet beskadiget indpakning - ligesom i omtalte tilfælde, kan være vejen til en masse besvær. |
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Bent
|
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2400 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fantastisk og tillykke. Jeg tror, at jeg måske blev ligeså glad som du. 😀
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
NG16
Ny bruger Oprettet: 13-Juli-2016 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har rigtig GODE NYHEDER!
Bech Brunn har været i dialog med Fona Frederiksberg Centret. De beklager for deres behandling af sagen, og vil gerne give pengene tilbage. Derudover vil de give en undskyldning for brug af grov talemåde med mig. Jeres inputs har været værdifulde, i at med at vi bedre har kunne argumentere for vores sag. Tusindet tak til jer og Recordere.dk - super sej hjemmeside, som jeg nu skal bruge til at finde ud af hvilket fjernsyn vi skal købe. :)
|
||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |