recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Tab tension motor lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Tab tension motor lærred

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Tab tension motor lærred
    Sendt: 16-Juli-2016 kl. 12:07
Seymour AV 305cm bredt Cinemascope tab tension lærred til salg.

Dugen er UF (ultrafine) fra Seymour AV og kan anvendes til 4k. Dugen kan benyttes meget tæt på pga den fine vævning.

Lærredet er i Cinemascope og 304.8cm bredt og har extra lang dropdown således man kan montere højt af vejen, men samtidig få billedet ned i en optimal højde. Med den akustiske transparente dug kan du placere center højtalere bag lærred og opnå optimal placering af billede og lyd.

Accucal laver en screen report hvert år og UF dugen er i top 3 kun overgået af XD dugen fra Seymour(Samme firma - kræver lidt længere sideafstand) og så Enlighter 4k dugen. Enlighter 4K dug tab tension i 304,8cm vil koste - ja 50k? den er hvert fald uhyrlig dyr. For en brøkdel af prisen kan du få helt enorm god performance. Det som jeg synes er godt med UF dugen er at den forsvinder fuldstændig, selv i "hvide scener", hvilket andre duge jeg har testet ikke gør. Derudover står den skarpt, hvilket en del af de AT duge jeg har testet IKKE gør.

Link til PDF: Screenreport

Der medfølger IR remote.

http://www.seymourav.com/screensretractable.asp

Nypris inkl fragt og moms og afgift: 28.000 kr.

Kun 7.000 kr.




Redigeret af submaniac - 29-December-2016 kl. 14:28
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2016 kl. 21:28
Nogen der mangler et fedt scope lærred?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 22:27
304.8cm vandret, hvad svarer det til i tommer diagonalt når vi taler Cinemascope?

Tror gerne en evt. køber vil slippe for den slags beregninger selv, når du allerede sidder med den viden ;)
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2016 kl. 22:30
Ja jeg vil da hellere vide målet i cm på bredden! Det er jo ligesom det der afgør om jeg har pladsen til det.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 08:38
Omkring 130" i 21:9 tænker jeg umiddelbart?
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2016 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Omkring 130" i 21:9 tænker jeg umiddelbart?

Korrekt 130.4" i Cinemascope med format 2.39:1.

For at lave et Cinemascope billede i den størrelse, på et normalt 16:9 lærred, skal man anvende et 138" lærred som så har sorte bjælker.


Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 15:57
Dette lærred er stadig til salg:)
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2016 kl. 10:26
Op.
Til top
Nils Tranholm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Oktober-2016
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nils Tranholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2016 kl. 18:15
Interesseret i at tage nogle højtalere i bytte?
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2016 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af Nils Tranholm Nils Tranholm skrev:

Interesseret i at tage nogle højtalere i bytte?

Tjoo, hvilke?:)
Til top
Nils Tranholm Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Oktober-2016
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nils Tranholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2016 kl. 19:27
Har nogle dali lektor højtalere i overskud
Til top
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2016 kl. 17:54
Oprindeligt skrevet af Nils Tranholm Nils Tranholm skrev:

Har nogle dali lektor højtalere i overskud

Nypris 9k vs 28k, hvad havde du tænkt dig mht forskellen der? Du kan jo komme med et bud.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu