recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købsanbefaling: HIFI til omkring 15000 kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købsanbefaling: HIFI til omkring 15000 kr

 Besvar Besvar Side  <1 56789 10>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 23:17
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2016 kl. 23:17
Man kan jo læse her til en start.

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25573
Til top
deutreroth Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deutreroth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 02:03
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Tror vidst allerede trådopretter har købt en marantz PM7200

Skulle det ikke være tilfældet vil jeg komme med et bud, en Denon PMA2000R, denons gamle topmodel
som kan fås til 2500kr inde på hifi4all, har selv gerne ville have sådan en eller den den nyere model, da den billigste marantz forstærker passede godt sammen med mine dynaudio blev det den store marantz PM8005 (så jeg endelig har noget ordentligt).

Der er noget specielt over en stor, ikke nødvendigvis gammel topmodel fra denon,pioneer,marantz og så videre, størrelsen/designet, effekten, ofte masser af effekt til at trække tunge højtaler til høj lydtryk og så for man mere kvalitet for pengene, bare det at tænde slukke,skrue op,ned for lyden er en feed oplevelse når man kan mærke det er kvalitet, vil til en hver tid vælge en Denon PMA2000R  til 2500kr (skal selvfølgelig være 100% iorden) frem for en marantz PM6005 til ca 2300kr, og ikke mindst pga lyden er det noget specielt at have en topmodel.


Har en PM7200 på vej med posten! :p Den skulle også gerne kunne trække X32, og får af de fleste jeg har læst ude på nettet, roser med på vejen, til prisen. 
Til top
deutreroth Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deutreroth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2016 kl. 18:17
Update; Jeg endte med at købe kabler fra wireworld 'luna 7' pga. muligheden for at de lavede kabelslutningerne :) prisen var et par hundrede kroner højere end hvis jeg havde bestilt noname og selv samlet det :)
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 19:07
Har du fået nogen af delene?
Til top
deutreroth Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deutreroth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 21:10
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Har du fået nogen af delene?


Jeg har hentet højtalerne og modtaget forstærkeren med posten :) Kablerne er på vej og blev sendt fra Wireworld igår, så regner med tidlig næste uge :p
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 22:03
Riv en forlængerledning i stykker og brug den, så du kan få noget lyd.....

Alternativt, bor du i nærheden af mig, så kig forbi, jeg har noget kabel du kan låne/få....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 22:12
Tager normalt ikke så lang tid fra england 

Har du bestil fra england eller usa? 
Til top
deutreroth Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér deutreroth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 00:16
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Riv en forlængerledning i stykker og brug den, så du kan få noget lyd.....

Alternativt, bor du i nærheden af mig, så kig forbi, jeg har noget kabel du kan låne/få....

Klaus


Jeg takker og er mega spændt på at få det sat til! :0 Sandheden er at vi står under semi-flytning og jeg skal arbejde hele weekenden samt til firmafest så det er ok at jeg venter til starten af næste uge! :p, men jeg glæder mig! :D



Ang. bestillingssted; det var UK og pakken blev afsendt onsdag formiddag, så måske er den der i morgen, ellers er den der helt sikkert i starten af næste uge :)
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 00:27
Så skulle du få kabler i morgen, hvis det er fra futuresop er der track and trace nummer du kan bruge
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 17:43
Har du fået det hele eller?
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2016 kl. 20:57
Update?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu