recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Transport af Panasonic led UDEN emballage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Transport af Panasonic led UDEN emballage

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Transport af Panasonic led UDEN emballage
    Sendt: 18-August-2016 kl. 00:12
Jeg har købt et Panasonic CXC725 i 55" hvor sælger ikke længere har original emballage.

Er det et problem at lægge det ned på nogle dyner bag i Mondeo'en?
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 00:27
Det kan du roligt gøre. Bare beskyt skærmen (fronten) ekstra godt med dyner eller lign. 

TILLYKKE med tv'et. Jeg nåede kun at have mit i 4 måneder. Det kom på værkstedet og de valgte at tabe det derinde. 

Så nu skal jeg hente mit nye Samsung KS8005 imorgen. Håber det kan performe lige så godt. Elgiganten kunne ikke give et andet Teknisk tilsvarende. Så det blev Samsung istedet.

Hvad har du givet for det ?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 01:54
Det kan du sagtens. Husk at lægge TV'et med skærmen/panelet nedad, på dynerne.

M.v.h.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 09:39
Tak for info begge 2.

Fint med info om at panelet skal nedad, jeg havde jo nok vendt det opad, så det ikke blev trykket.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 11:04
Større LCD/LED TV anbefales at stå op under transport. I dag er de lavet så tynde og skrøbelige med så smalle kanter. Og der er glaslag imellem de andre lag i skærmen.

http://www.bestbuy.com/site/electronics-promotions/busting-led-tv-myths/pcmcat253800050012.c?id=pcmcat253800050012
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeBlodia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 11:38
Jeg har en original kasse/emballage fra en 60" Panasonic stående du godt må låne hvis det har interesse, bor lidt uden for Odense
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af LeBlodia LeBlodia skrev:

Jeg har en original kasse/emballage fra en 60" Panasonic stående du godt må låne hvis det har interesse, bor lidt uden for Odense

Mange tak for tilbuddet, det er rigtig pænt af dig.
Men jeg tror ikke jeg kan have den store emballage bag i bilen, og slet ikke stående op. Har du mulighed for at måle kassen?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 13:00
Jeg ville være varsom med at lægge en 55" ned under transport. LCD er ikke så skrøbelig som plasma, men nu til dags er skærmene så tynde, at de godt kan knække. Vi modtog f.eks. for nylig et Samsung KS8005, der var flækket midt over på billedpanelet.
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 13:12
Hmmmm Confused 

Jeg har mulighed for at have en træplade stående i ca. 45 grader som fjernsynet skal stå op ad. Det burde aflaste en hel del. Eller er det stadig skidt. (Jeg har ca. en times kørsel med tv'et)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 16:49
Hej
Tror det kan stå på bagsædet i en Mondeo...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej
Tror det kan stå på bagsædet i en Mondeo...
MVH

Ja lige præcis. Panikken blev afblæst :)
Det kunne lige nøjagtigt være på bagsædet, med 5mm plads i hver side. 
Så godt pakket ind i dyner overlevede det turen hjem
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2016 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af xalodogan xalodogan skrev:


Så nu skal jeg hente mit nye Samsung KS8005 imorgen. Håber det kan performe lige så godt. Elgiganten kunne ikke give et andet Teknisk tilsvarende. Så det blev Samsung istedet.

Måtte du have penge op ad lommen, eller byttede de lige over?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu