recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - God gennemsnits surroundforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

God gennemsnits surroundforstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: God gennemsnits surroundforstærker
    Sendt: 21-August-2016 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af ManU_4ever ManU_4ever skrev:

DM685 front
M1 bag
CSC center

Siger heller ikke jeg VIL skifte - men kender i det at man bare trænger til noget nyt?

jo da!

kan ikke se hvor du bor, men evt. tag forbi av connection eller ring og hør om du må få en yamaha 1050 eller 1060 på demo. så kan du jo undersøge og se om det er noget for dig og om det er tilstrækkelig til at din lyst bliver styret :)
Til top
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af Random_Hero Random_Hero skrev:

Hvad er det for et højtalersæt fra b&w? M1 med asw608? Hvis ja? Så tænker jeg at du får nok mere vellyd ved at skifte højttalerne til nogle bedre, end at skifte reciever.
Hvorfor vil du skrifte?
DM685 front
M1 bag
CSC center

Siger heller ikke jeg VIL skifte - men kender i det at man bare trænger til noget nyt?
Til top
Random_Hero Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 297
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Random_Hero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 10:40
Hvad er det for et højtalersæt fra b&w? M1 med asw608? Hvis ja? Så tænker jeg at du får nok mere vellyd ved at skifte højttalerne til nogle bedre, end at skifte reciever.
Hvorfor vil du skrifte?


Redigeret af Random_Hero - 21-August-2016 kl. 13:07
Til top
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 10:34
Nu ved jeg ikke lige hvad prisleje du tænker på, men elgiganten har denne på tilbud 


Jeg har en model der er ældre, men synes den levere en god lyd både til film og musik. Så er jeg især glad for dens "scene" feature, hvor man kan gemme forskellige lyd scenarier, fx. Film aften, film dag, musik og hvad man ellers kan tænke sig

Vh Jakob 
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 09:54
Mere Power er altid godt! Dine B&W højttalere har godt af det og folder sig helt ud og yder bedre med en strømstærk forstærker.
Til top
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 09:11
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Den du har opfylder dine behov, så hvorfor overveje at skifte?

M.v.h.
Tænkte at kunne få noget bedre Wink

Men er at min receiver var i den "billige" ende da jeg købte den.

Hvilke modeller skal man op i for at blive bedre hørende?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 09:06
Den du har opfylder dine behov, så hvorfor overveje at skifte?

M.v.h.
Til top
ManU_4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ManU_4ever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2016 kl. 08:42
Hvis man nu skal på udkig efter en god gennemsnits surroundforstærker, hvilken retning skal man så kigge efter?

Skal kunne tilsluttes et 5.1 højtalersæt fra B&W og bruges til både TV, film og musik over AirPlay.

Pt har jeg Denon AVR-1713 - men ved ikke om det er nødvendig at opgradere til mit forbrug?

Hvad har i andre?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu