recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netradio-afspiller+masterlink?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netradio-afspiller+masterlink?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netradio-afspiller+masterlink?
    Sendt: 02-September-2016 kl. 17:20
Hej forum

Er der andre muligheder end Beosound 5 (non-encore), hvis man gerne vil have B&O netradio og masterlink?
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 08:47
Hej masterlink

Der er mange muligheder. Her en moderne steaming løsning. Yamaha WXC-50 MusicCast streamer.
De rigtige kabler giver en ultra simpel og yderst brugervenlig streaming løsning til div. Beo systemer.



Forbind de medfølgende adapterkabler til Pre-out udgangen på 
MusicCast kontrol enheden. Undlad Trigger tilslutning. Se tegning. -
Click her. - Læs mere her. - PDF manual.
 





Redigeret af Peter Pan - 04-September-2016 kl. 09:51
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 13:02
Hej Peter Pan
og tak for din svar. :-)

Men kan den styres via beo4 remote og kan man se hvilken radiostation man hører i beosounds display?

Det er ret så afgørende for mig, at jeg kan styre den via remote og den kan tændes med det samme. 
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2016 kl. 11:47
Er der ikke noget hvor jeg kan styre netradio via min beo4/beolink 1000-remote? Altså en dims, som jeg kobler til a.aux-indgangen på min beosound 2300/3000 osv. Jeg kan se at man kan få det til dab.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu