recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste trådløse højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste trådløse højttaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spicky Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2007
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spicky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste trådløse højttaler
    Sendt: 06-September-2016 kl. 22:49
Budgettet er 2500 kr. Har set på Libratone Zipp, Samsung WAM 3500 og UE Boom 2. Nogle andre forslag??
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 02:39
B&O?

M.v.h.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 07:25
Jeg havde selv en Libratone Zipp, der er en fin højtaler. Købte den nye A1 fra B&O som efter min mening lød bedre og spillede meget længere på en opladning og så fylder den en 1/3 i forhold til Libratone Zipp. Den spiller også lige så højt. Så nu er Libratonen solgt.

Om der er bedre alternativer skal jeg ikke kunne sige, men til budgettet bliver det nok svært at finde. Hvis mobilitet ikke er et issue, har jeg også gode erfaringer med Harmon Kardon 20 trådløse højtaler, der også spiller godt - den har ikke batteri men har mere Power end B&O A1.


Redigeret af Steffen32 - 07-September-2016 kl. 07:27
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 18:58
Vigtigt, du skriver, om det skal være med eller uden batteri!
Skal det være én højttaler, eller kan et sæt aktive bruges?
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
spicky Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2007
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spicky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 19:18
Det skal "bare" være en enkelt højttaler
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 21:44
Jeg synes beolit 15 gør det glimrende.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2016 kl. 22:21
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2016 kl. 07:41
Jeg er enig med Steffen32 i at Beoplay A1 er et godt bud.

Jeg købte 2 stk. hos Power, da de havde 20% rabat.

A1 har en fantastisk dynamisk lyd med en imponerende bas. 

Jeg bruger de to A1 enkeltvis - men også i stereo setup, hvor dynamikken bliver endnu bedre. 

Somme tider bruger jeg dem også i multirums setup, hvor de så afspiller det samme i 2 forskellige rum.

En dag satte jeg de 2 A1 ovenpå mine Dali Mentor 6 i stuen og prøvede at afspille/veksle mellem det samme nummer via mit stereoanlæg på Dali og via iPhone på 2 A1 i stereo.

Det var en tankevækkende oplevelse :-)



Til top
dikki Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dikki Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2016 kl. 10:20
Jeg vil anbefale dig at kigge på en Fugoo style / Fugoo Style XL.

Helt igennem formidabel højttaler, med ekstrem lang batteritid og super lydtryk.

Eneste anke ved XL versionen er størrelsen.. Den spiller dog lækkert :)

https://www.computersalg.dk/i/1255742/fugoo-style-xl-mono-ledning


Redigeret af dikki - 08-September-2016 kl. 10:21
Til top
chrkling Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chrkling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2016 kl. 15:08
Jeg har en Bose SoundLink 2 Premium. Den spiller ganske enkelt genialt.. og så fylder den ik meget mere end en madkasse så den kan komme med i tasken eller kufferten på ferien.

De er vist kommer til SL 3 nu :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu