recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers Pana TX- 65DX900E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHothers Pana TX- 65DX900E

 Besvar Besvar Side  <1234 41>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Nille44 Nille44 skrev:


Har fulgt din tråd fra starten Hother og har altid syntes du virkede som en fin fyr med prioriteterne i orden, men hvis jeg var din ven så ville jeg have været en smule bekymret på dine vegne.
folk må gøre hvad de vil men syntes at jeg ville give mit besyv med (det kunne jo være der ikke var andre der havde påpeget det for dig før:-)
At skifte tv hvert år, er vel ikke så slemt. Der er da også mange som udskifter deres bil hver 3. år. Det er da væsentligt dyrere, end at opgradere sit tv.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 14:02
Og selv om jeg skiftede Tv hver anden dag, er det vel næppe noget som jeg skal stå til regnskab for - eller forsvare her på siden. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 16:27
Du skal slet ikke forsvare køb af tv.
Synes faktisk at det må være sjovere for et forum som dette med folk der qua bred vifte af produkter fra år til år deler deres erfaring. Interessant læsning ! Om man selv ville skifte tv så ofte eller prioritere præcis efter samme metode, virker i sammenhængen ikke relevant.

Tillykke med et top klasse tv.

Redigeret af Schjelde - 10-September-2016 kl. 16:27
Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

Du skal slet ikke forsvare køb af tv.
Synes faktisk at det må være sjovere for et forum som dette med folk der qua bred vifte af produkter fra år til år deler deres erfaring. Interessant læsning ! Om man selv ville skifte tv så ofte eller prioritere præcis efter samme metode, virker i sammenhængen ikke relevant.

Tillykke med et top klasse tv.

Mange tak

Jamen det var, og har altid været min bagtanke, at bidrage med lidt læsestof.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

Du skal slet ikke forsvare køb af tv.


Nej, det kan du have ret i.

Det klinger dog lidt hult, når man gentagne gange har skrevet at nu har man det tv man ønsker, og skal ikke skifte mere, for så 3-6 måneder senere at skrive, at man har været ude at se på nyt tv. Det er bestilt og kommer så snart det er på lager.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 19:53
Overhovedet ikke! Hvis der var noget der ikke klingede hult, var det da Jens Otto Krag proklamerede at: "Man har et standpunkt til man tar et nyt"
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 20:08
Et enkelt billede fra en LG OLED 4K Demo. Desværre virker det som om at mit kamera EOS 550D, reelt ikke kan tage billeder med rigtigt sort.

Jeg skal lige øve mig lidt.

 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2016 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

Du skal slet ikke forsvare køb af tv.


Nej, det kan du have ret i.

Det klinger dog lidt hult, når man gentagne gange har skrevet at nu har man det tv man ønsker, og skal ikke skifte mere, for så 3-6 måneder senere at skrive, at man har været ude at se på nyt tv. Det er bestilt og kommer så snart det er på lager.
Og det skal du have lov til at synes - det vedkommer ikke mig.

Men jeg håber ofte, at nu har jeg et TV for et stykke tid - meeen... så kommer der der jo lige noget nyt der kan.....osv.  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 08:52
Når nu overskriften er Hothers TV, kan du så bekræfte at dit TV er noget specielt i forhold til andre med samme model nummer?
.....
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Når nu overskriften er Hothers TV, kan du så bekræfte at dit TV er noget specielt i forhold til andre med samme model nummer?

Næh, det er bare mit TV, og så vidt jeg ved bare 1 af 2 af denne type her på siden.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 11:30
Og så lige et par billeder mere. De billeder har jeg det sørme svært med. Pyt sådan er det.






I er meget velkomne til at stille spørgsmål om TV´et.

Ellers så har jeg ikke så meget mere at berette om mit nye. Jeg kan se at priserne falder en del i UK på Pana DX900E modellen, så det er virkelig et TV der er værd at overveje, hvis priserne falder en del her også. Under alle omstændigheder synes jeg at man får rigtigt meget fremragende TV for pengene.Smile


Redigeret af Hother - 11-September-2016 kl. 12:57
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 17:05
Hej Hother,
Tak fordi du har skiftet TV 13/14 gange de sidste år
Det er folk som dig, der har sparet folk som mig for mange penge og meget bøvl.
Jeg skifter ikke TV med samme frekvens, men jeg overvejer det sku stadigvæk hver gang der kommer en ny model :-)
Så kan jeg blot læse lidt om andre der har gjort det, og så slå koldt vand i blodet lidt endnu....

Jeg håber, at det perfekte TV komme med en af de næste generationer af OLED, men der er jo aldrig garantier :-(
Det er mest hakkende panoreringer der er min anker (både ved TV og i biograferne) - om der så er en løsning?, Tja, det kan jeg nok læse i en tråd som Hothers :-)

Hilsen Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu