recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers Pana TX- 65DX900E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHothers Pana TX- 65DX900E

 Besvar Besvar Side  <1 2425262728 41>
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Man kan ikke droppe LCD-teknologien hvis man vil konkurrere i alle prissegmenter. OLED er slet ikke så højt oppe i gear, at du kan mætte alle markeder og prisgrupper med dem, så det er ikke et spørgsmål om hvorvidt man "vil" - man "kan" slet ikke. Det samme gælder for LG, som jo leverer alle panelerne.


Hej.
Vil det sige at hvis man køber Panasonic Oled er det faktisk det samme som en LG Oled.?
Mvh.

Du kan sammenligne det med en Skoda. Skoda udenpå - VW indeni. Det vigtigste er fra kvalitets producent.


Hej.
Skoda er da fint ( kører du ikke selv Skoda ) VW er det ikke dem der fifler med tallene Wink
Mvh.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Det er slet ikke det samme! Der er nærmere at sammenligne med at køre i BMW, med en skoda motor i.

M.v.h.
Kan I ikke være så venlig at tage jeres mystiske diskussioner et andet sted hen. De hører i det mindste ikke hjemme i min trådDead

I kunne kalde tråden "Kloge hoveder der reelt ikke ved ret meget"Wink 


Hej
UNDSKYLD Hother. Og skulle der være en der opretter en tråd i stil med det du foreslår,skal du være mere en velkomme.
Mvh og igen undskyld
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 10:45
Når Panasonic lukkede for TVskærmproduktion på en fabrik fra 2010 på grund af økonomi, er det ret utænkeligt, at selskabet nu er begyndt på produktion af OLEDpaneler, hvor markedet tilmed er lille.
Jeg husker, at Flatpanels.dk for år tilbage skrev om en invitation fra LG til begge de japanske TVPRODUCENTER, Sony og Panasonic, om produktion. Gad vide om det kun er Sony, der får Oledpaneler produceret hos LG?
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Når Panasonic lukkede for TVskærmproduktion på en fabrik fra 2010 på grund af økonomi, er det ret utænkeligt, at selskabet nu er begyndt på produktion af OLEDpaneler, hvor markedet tilmed er lille.
Jeg husker, at Flatpanels.dk for år tilbage skrev om en invitation fra LG til begge de japanske TVPRODUCENTER, Sony og Panasonic, om produktion. Gad vide om det kun er Sony, der får Oledpaneler produceret hos LG?
Nej - både Sony og Panasonic får deres OLED paneler fra LG.

Kunne I ikke godt oprette en skrammelkasse tråd til jeres diskussioner - som ikke hører hjemme i min tråd!
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:16
Enig John. Og nu hvor du har svaret, så er skrammeltråden nok ikke længere nødvendig selv om diskussionen var relevant.
Konklusion: Sony og Panasonic laver ikke længere det meste af deres TV.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har det heller ikke så godt med et LG OLED panel på mit nye TV. Jeg er sikkert lidt sær, men for mig er det som at sætte en Hyundai (kører skam sikkert fint), motor i en Bentley. 

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Kunne I ikke godt oprette en skrammelkasse tråd til jeres diskussioner - som ikke hører hjemme i min tråd!

Det var dig selv bragte bil-analogierne ind i tråden oprindeligt. Så bør man ikke blive fornærmet over at andre fortsætter i samme spor.


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Enig John. Og nu hvor du har svaret, så er skrammeltråden nok ikke længere nødvendig selv om diskussionen var relevant.
Konklusion: Sony og Panasonic laver ikke længere det meste af deres TV.
Jo det gør de. Deres billede teknologi + en masse andet har intet med LG at gøre.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Søren Ingemann Søren Ingemann skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har det heller ikke så godt med et LG OLED panel på mit nye TV. Jeg er sikkert lidt sær, men for mig er det som at sætte en Hyundai (kører skam sikkert fint), motor i en Bentley. 

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Kunne I ikke godt oprette en skrammelkasse tråd til jeres diskussioner - som ikke hører hjemme i min tråd!

Det var dig selv bragte bil-analogierne ind i tråden oprindeligt. Så bør man ikke blive fornærmet over at andre fortsætter i samme spor.



Det var et billede af hvorfor jeg ikke umiddelbart ville vælge et nyt TV. UtroligtConfused 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:27
Hother, hvor tror du panelet der sidder i dit Panasonic kommer fra?
Get HIFI or die trying c",
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Enig John. Og nu hvor du har svaret, så er skrammeltråden nok ikke længere nødvendig selv om diskussionen var relevant.
Konklusion: Sony og Panasonic laver ikke længere det meste af deres TV.

Jo det gør de. Deres billede teknologi + en masse andet har intet med LG at gøre.


Lydig rigtigt.

If you’ve ever wondered why LG Electronics and LG Display are two separate entities, it is precisely so that the latter can develop and sell its technology, on a white-label basis, to other device manufacturers without being in direct competition with them.

Redigeret af bentpetersson - 26-April-2017 kl. 11:35
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Hother, hvor tror du panelet der sidder i dit Panasonic kommer fra?
Innolux

Er der flere intelligente spørgsmål?
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det var et billede af hvorfor jeg ikke umiddelbart ville vælge et nyt TV. UtroligtConfused 
Jeg synes også at det er utroligt. Altså at du bringer en analogi ind i tråden, og så forventer at andre blot negligerer og/eller undlader at debattere det efterfølgende.

Jeg tror faktisk oprigtigt på, at du er en meget rar mand, som man sagtens kunne drikke en hyggelig kop kaffe med i fred og fordragelighed. Men for hulen hvor er du ofte nærtagende på skrift. 

Ærligt og venligt ment - det synes jeg du bør tænke over Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2425262728 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu