recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Brugeranmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hothers Pana TX- 65DX900E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHothers Pana TX- 65DX900E

 Besvar Besvar Side  <1 2526272829 41>
Forfatter
Besked
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Hother, hvor tror du panelet der sidder i dit Panasonic kommer fra?
Innolux

Er der flere intelligente spørgsmål?
 
Ja jeg prøver lige et mere :)
 
Når du skriver:
 
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:
Jeg har det heller ikke så godt med et LG OLED panel på mit nye TV. Jeg er sikkert lidt sær, men for mig er det som at sætte en Hyundai (kører skam sikkert fint), motor i en Bentley. 
 
 
Så tænker jeg hvad din begrundelse er for at Innolux er bedre end LG?
Get HIFI or die trying c",
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Hother, hvor tror du panelet der sidder i dit Panasonic kommer fra?
Innolux

Er der flere intelligente spørgsmål?
 
Ja jeg prøver lige et mere :)
 
Når du skriver:
 
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:
Jeg har det heller ikke så godt med et LG OLED panel på mit nye TV. Jeg er sikkert lidt sær, men for mig er det som at sætte en Hyundai (kører skam sikkert fint), motor i en Bentley. 
 
 
Så tænker jeg hvad din begrundelse er for at Innolux er bedre end LG?
Det har jeg vist ikke udtalt mig om. Men skulle jeg mene noget, så har Panasonic haft flere muligheder i valget af panelleverandør til deres LED - i modsætning til OLED.Wink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 14:31
LG producerer et panel som kan give markedets bedste overall billedkvalitet. Hvad er det helt præcist, som ikke passer dig ved LG's panel?

Og en underlig argumentation m.h.t. Innolux panelet i dit Pana.

M.v.h.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 14:43
[QUOTE=Henrik B.]LG producerer et panel som kan give markedets bedste overall billedkvalitet. Hvad er det helt præcist, som ikke passer dig ved LG's panel?

Og en underlig argumentation m.h.t. Innolux panelet i dit Pana.

M.v.h.[/QUOTE

Jeg har ikke skrevet noget om LG´s paneler - ud over at jeg nok ville vælge noget andet, hvis det er muligt.

Finder du min argumentation underlig, jamen fint nok. Jeg har skrevet hvad jeg mener, ligesom du skriver hvad du mener om f.eks. Samsung, og vel også Philips.  Du er bare blevet så - skal vi sige "Omvendt". Fair nok.


Redigeret af Hother - 26-April-2017 kl. 14:55
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 01:43
Jeg er meget glad for forsiden på recordere.dk, hvor der beskrives de øvelser som de kommende Panasonic OLED TV har været igennem - og hvorfor så det? Joh, jeg har i nogle indlæg skrevet omkring det naturlige billede. Jo jo, jeg ved godt at instruktøren af en film kan have den skøresete opfattelser om hvorledes deres film skal tage sig ud. Disse film vil dog næppe indgå i min film samling.

Forsiden her på siden giver mig en forhåbning om, at de kommende Panasonic OLED TV har en fornuftig indgangsvinkel til billedet - det naturlige billede. Nogen kan så sige at det er reklamefims. Omvendt så er min oplevelse, at Panasonic har en seriøs tilgang til billedet. Jeg har i det mindste ikke haft noget at klage over.

Men klart, de kommende Panasonic OLED TV skal for mit vedkommende igennem en række tests før at jeg er sikker på, hvad jeg eventuelt investere i. Problemet er jo lidt, at jeg allerede har et  super TV. Vi får se. Det har meget lange udsigterSmile


Redigeret af Hother - 29-April-2017 kl. 08:39
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 08:43
Hvad hjælper det at Panasonic tester det.
Det vil jo helt sikkert få burn-in, samt der sidder et LG panel i.

Hvem vil have et LG panel i sit Bentley tv.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvad hjælper det at Panasonic tester det.
Det vil jo helt sikkert få burn-in, samt der sidder et LG panel i.

Hvem vil have et LG panel i sit Bentley tv.
Det var nu også andre tester jeg havde i tankerne + tid for at se hvorledes det fungere.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvad hjælper det at Panasonic tester det.
Det vil jo helt sikkert få burn-in, samt der sidder et LG panel i.

Hvem vil have et LG panel i sit Bentley tv.


*Fnis*

M.v.h.
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 11:35
Lur mig nu Hother, om ikke du køber Panasonic OLED indenfor et år, også er dit nuværende LED ikke verdens vidunder længere.
Ingen tvivl om dit nuværende tv klart er i toppen hvad angår LED, men bedste billede næppe.
At du så står med en vare som skal hive nogle penge hjem brugt, har vel noget at sige også.
Forstår bare ikke den stædighed du køre mod OLED når du samtidigt flirter med tanken om skifte?
Ja de forskellige teknikker har vel alle for og imod, men OLED er vel nummer 1, som plasma var det før.
Og dengang var du da ikke i tvivl.
Kan godt se OLED er bedst, men derfor ikke sikkert jeg skifter til det grundet prisen, men jeg kan godt leve med mindre, og erkende det er ringere
Det er den del der for mig ikke giver mening.
Når du fremhæver dit tv som værende lige så godt.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af siccio siccio skrev:

Lur mig nu Hother, om ikke du køber Panasonic OLED indenfor et år, også er dit nuværende LED ikke verdens vidunder længere.
Ingen tvivl om dit nuværende tv klart er i toppen hvad angår LED, men bedste billede næppe.
At du så står med en vare som skal hive nogle penge hjem brugt, har vel noget at sige også.
Forstår bare ikke den stædighed du køre mod OLED når du samtidigt flirter med tanken om skifte?
Ja de forskellige teknikker har vel alle for og imod, men OLED er vel nummer 1, som plasma var det før.
Og dengang var du da ikke i tvivl.
Kan godt se OLED er bedst, men derfor ikke sikkert jeg skifter til det grundet prisen, men jeg kan godt leve med mindre, og erkende det er ringere
Det er den del der for mig ikke giver mening.
Når du fremhæver dit tv som værende lige så godt.
Du skriver mange rigtige ting, som også angår mig og mine valg.

Jeg har aldrig været i mod OLED, det er blot en teknologi som tager mig tilbage til plasmatiden med risiko for burn-in, det ønsker jeg ikke. Måske bliver jeg klogere over tid.

For mig er LED blevet så godt, at det i mine øjne på en række områder kan matche OLED. Af samme årsag kan jeg sagtens leve med mit LED i længere tid. Omvendt er jeg da spændt på de produkter.  
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 12:19
Sådan generelt set, ser du så led (idag) værende en bedre skærm alene på billedkvalitet end plasma var (da de stoppede produktionen).?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Sådan generelt set, ser du så led (idag) værende en bedre skærm alene på billedkvalitet end plasma var (da de stoppede produktionen).?
Andre kan mene noget andet - men jaSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2526272829 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu