recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVB-C Boks til Yousee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVB-C Boks til Yousee

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queenyard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVB-C Boks til Yousee
    Sendt: 11-September-2016 kl. 15:07
Hej

Jeg har et ældre plasma tv som fungerer ganske fint ... Det er dog så gammelt at det ikke understøtter det nye digitale signal. 
Vi er netop overgået til Yousee i vores boligforening .. I den forbindelse har jeg bestilt en boks til mit tv i stuen (som er af nyere model). Jeg har dog brug for en boks, som understøtter Yousee og Har CA modul, så jeg kan afkode betalingskanaler ... Nogle der har et forslag til hvilken boks man kan købe ... Synes ikke det er så let at finde alternativer ... Ser frem til Jeres svar :-)
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box
PS3
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 15:52
Der er et par stykker her med flueben ud for kodet TV

http://digitalt.tv/billig-dvb-c-bokse/
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 16:48

Hvis du har en til et TV, hvad er så problemet med en magen til på det andet.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queenyard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 18:47
Det vist en forholdsvis gamle oversigt .. De 2 der skulle kunne bruges til Yousee er udgået :-) ...
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box
PS3
Til top
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queenyard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2016 kl. 18:49
Så vidt jeg har forstået kan man ikke købe Yousee Boksen ... Men er faldet over SAB TITAN III .. Den burde kunne ... Så den vil jeg ringe og forhøre mig lidt på i morgen ...
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box
PS3
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 02:46
Denne her kunne også være en mulighed Triax C-HD207CX. Den skulle være på lager + ikke særlig dyr.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Threepwood Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Threepwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 06:29
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Denne her kunne også være en mulighed Triax C-HD207CX. Den skulle være på lager + ikke særlig dyr.
 
Eller ikke - næstsidste afsnit på varebeskrivelsen:
Citér Denne DVB-C modtager kan derfor ikke afkode betalingskanaler fra YouSee.

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 08:16
Oprindeligt skrevet af Threepwood Threepwood skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Denne her kunne også være en mulighed Triax C-HD207CX. Den skulle være på lager + ikke særlig dyr.
 
Eller ikke - næstsidste afsnit på varebeskrivelsen:
Citér Denne DVB-C modtager kan derfor ikke afkode betalingskanaler fra YouSee.

Ja, det er en noget misvisende produkt beskrivelse. 
Den har ikke som angivet CI slot, men ifølge producent fast indbygget Conax:
Til top
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queenyard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 09:47
Ja ... Har kigget på den og var også tæt på at bestille, da jeg så der stod den ikke kunne bruges til Yousee ... Synes det er overraskende lidt bokse der findes som er yousee godkendt ... Ved godt at stort set alle nye fjernsyn har CI slot, men synes nu ikke jeg vil ofre, da jeg er glad for mit plasma, som desværre er fra året før DVB-C og MPEG4 blev standard i modellerne ..
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box
PS3
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 09:55
Kan du ikke finde en brugt af Yousee gamle bokse på DBA?
Til top
Queenyard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queenyard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 09:57
Har kigget .. Dem er der heller ikke mange af ... :-(
Panasonic 50PZ70E
Boxee Box
PS3
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2016 kl. 10:04
Du skal vel bare bruge en og der er vel 7-10 til salg med harddisk og nogen uden harddisk.
De fleste koster 500 kr.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu