|
Beolab 9 - Erfaringer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2016 kl. 20:50 |
Hej alle
Er der nogen der har erfaringer med B&O´s Beolab 9? Det kunne eksempelvis være: Performerance i stereo og surround? Hvordan er lyden i eget hjem? (Gerne uden en masse akustiske forbedringer). Lyden generelt? (Mørk, lys, neutral - Evt sammenlignelige højtalere ift lyden) Holdbarhed på højtaleren? Og alt muligt andet. Jeg er på udkig efter et sæt nye højtalere. Jeg havde til start besluttet mig for et sæt Dynaudio Xeo 6, men så faldt jeg over at Beolab 9, var kommet ned i et prisniveau som matchede Xeo 6. Jeg kan dog ikke få lov til at låne nogle hjem fra en B&O butik, og søger derfor andres erfaringer. Hvis der er andre der har lavet en direkte sammenligning ville det være super. /Kristoffer |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du ikke kan få lov at låne et par hjem, så find en anden butik!
Alternativt be' om 14 dages fuld returret. Vil de ikke give det - find en anden butik! M.v.h. |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Hvis du bor i nærheden af Brøndby, er du velkommen forbi og høre mine.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
Tak for buddet, jeg bor dog i den andel del af landet :( Er du tilfredse med dine? Er der noget du har fortrudt ved købet?
|
|
![]() |
|
Op :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |