recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - UE65KU6075
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

UE65KU6075

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: UE65KU6075
    Sendt: 15-September-2016 kl. 12:50
Hej

Er der nogen af jer der har erfaring med samsung UE65KU6075.

Det er nede på 9000kr i Elgiganten så føler mig lidt fristet.

Jeg ser mest streaming tv så netflix 4K ville blive brugt.

Det ville skulle erstatte mit  Panasonic TX-L55ET60Y


Til top
TomBjerre Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-December-2010
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TomBjerre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 10:18
Mit har erstattet et Samsung 51" Plasma-TV PS51D535. Jeg er meget tilfreds, markant bedre lyd end det gamle, jeg er tilfreds med billedet og Netflix 4K fungerer fint. Jeg må dog konstatere at jeg ikke kan se forskel på 4K i TV'ets Netflix app og HD når det kører via mit Apple TV 4 gen.
Jeg er ikke den store fan af Smart TV app funktionalitet - det er stadig meget umodent. Men sammenlignet med Android TV i et Philips TV er Tizen mile bedre. Det er dog stadig langt fra Apple TV i brugervenlighed.
Fjernbetjeningen er meget tarvelig, men jeg bruger mest Apple TV, så det er et mindre problem.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu