recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny spille konsol XBOX One S?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny spille konsol XBOX One S?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis man så ikke har travlt når "Scorpio" en dag er udkommet, så kommer Sony snart med en PS5, som vil have 117 teraflops.

Ha ha ha.... tror du selv på den LOL
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 19:59
Hvordan vil du spille Naughty Dogs udgivelser på din XBox? Hva? EOD, som de siger :)
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af elendil elendil skrev:

Hvordan vil du spille Naughty Dogs udgivelser på din XBox? Hva? EOD, som de siger :)

Mener du Uncharted 4?
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2016 kl. 20:37
Yes, og hvad der ellers kommer. Og remasters af Last of Us (især det!) og The Nathan Drake Collection.
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 03:16
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis man så ikke har travlt når "Scorpio" en dag er udkommet, så kommer Sony snart med en PS5, som vil have 117 teraflops.

Scorpio er et markant spring op i ydelse fra en spilleplatform hvor spiludviklingen skal tage hensyn til en ordinær PS4 med blot 1,8 TFlops. Forskellen på en PS5 og en scorpio vil til sammenligning formentlig være betydeligt mindre og formentligt vil der snarere være tale om noget der egentligt mere minder om et match end et spring op, som der er jo rent faktisk fra XBox-One & PS4 platformen op til Scorpio.

Tag ikke fejl. Jeg håber virkeligt der snart kommer en kraftig PS5 i hælene på Scorpio, så multiplatforms spilleudviklingsambitionerne kan komme op i gear uden at udviklerne i den forbindelse skal tage hensyn til en slap XBox One / PS4 (konsollerne er jo ret betydende for hvilke spil der udvikles). De to slappe platforme kan kun afvikles for langsomt imho i forhold til hvad der er potentiale for i dag.


Redigeret af TBC1 - 20-September-2016 kl. 03:30
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2016 kl. 16:30
OK
Jeg tror at jeg bestiller et msi GeForce gtx 1060 armor 6 gb kort. Jeg har vel også mulighed for at streame spil til min shield Android tv i stuen. Så må jeg kigge på konsol senere, hvis den stadigvæk er savnet.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2016 kl. 08:47
Hej igen.
Så har jer grafikkortet installeret, og det kører godt. Streaming til Shield fungere over al forventning. Så har indtil videre ikke fortrudt. Kommer snart til at installere en hdd. Min SSD bliver hurtigt fyldt, når man installerer spil som Call og duty Black ops 3 (60+ gb) :)
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2016 kl. 21:17
jeg ville nok købe en brugt xbox one pt. den nye ps4 skulle ikke have 4k drev, så du kan ikke afspille 4k bder. og jo project scorpio siger rygterne skulle komme omkring jul næste år. personligt ville jeg ikke invistere i hverken ps4 pro eller xbox one s medmindre man er ligeglad med ægte 4k.
ps4 pro tror jeg egentligt kun kom på markedet pga deres vr headset er ikke meget værd uden god hardware

EDIT, ups overså dit sidste indlæg :-)

Redigeret af Ronny73 - 27-September-2016 kl. 21:19
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu