recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Assistent.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Assistent.

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google Assistent.
    Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 13:56

Hej


Jeg læser på blandt andet recordere om alle de nye hardware dimser som Google introducerede i går.


Men der mangler en meget vigtig software ting: Google Assistent.


Den er integreret i både de nye Pixel mobiler og i den nye Google Home.


Den giver brugerne deres egen helt personlige Google.


Den bringer Machine Learning og AI til op til et hidtil ikke set niveau.


Til den der vil vide mere vil jeg foreslå at de ser præsentationen fra i går i dette link.


https://www.youtube.com/watch?v=q4y0KOeXViI&feature=youtu.be


Jeg har andre steder læst, at Google ikke er sikker på at Google Assistent kommer i andre fabrikanters udstyr.


Hilsen Carsten.




Redigeret af csell - 09-Oktober-2016 kl. 14:02
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 14:02
Og jeg har læst at bla Pixel ikke kommer til DK. Så who cares!!

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 14:13
Hej.

Jeg har også læst at Google ikke har en dato for Pixel i Danmark.
Der er kun 5 lande de er annonceret i.

Men hvis Google Assistent er så god som de siger, kan jeg vel bare hente en Google Home i Tyskland.

Den giver brugerne deres egen helt personlige Google.

Hilsen Carsten.

Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 15:21
Ja, din helt personlige Google, som bruges til at indsamle masser af information om dig.
Denne kan så sælges videre til 3. part eller anvendes til målrettede reklamer.
Velbekomme
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 15:39
Ja google tlf burde være gratis, så meget de kan få at vide om dig og din adfærd, og sælge videre
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja google tlf burde være gratis, så meget de kan få at vide om dig og din adfærd, og sælge videre

Præcis som Apple, Facebook, Twitter, Microsoft og alle andre software/internetgiganter....


Redigeret af Pallec - 05-Oktober-2016 kl. 16:18
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja google tlf burde være gratis, så meget de kan få at vide om dig og din adfærd, og sælge videre

Man kan også bare oprette en "fake" profil Wink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja google tlf burde være gratis, så meget de kan få at vide om dig og din adfærd, og sælge videre


Præcis som Apple, Facebook, Twitter, Microsoft og alle andre software/internetgiganter....


Apple får ikke noget at vide om mig, det er slået fra i menuen. Og de andre har jeg intet med at gøre.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 17:57
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Apple får ikke noget at vide om mig, det er slået fra i menuen. Og de andre har jeg intet med at gøre.


Tro på det.......tro på det.
Hvad bruger du som GPS?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Apple får ikke noget at vide om mig, det er slået fra i menuen. Og de andre har jeg intet med at gøre.


Tro på det.......tro på det.
Hvad bruger du som GPS?


Klaus

Ikke google
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja google tlf burde være gratis, så meget de kan få at vide om dig og din adfærd, og sælge videre

Præcis som Apple, Facebook, Twitter, Microsoft og alle andre software/internetgiganter....

Apple henter kun data til annonym analyse og de er meget åbne omkring dette. informationen bliver ikke givet videre til 3. part og de eneste reklamer de målretter, hvis du acceptere dette, er reklamer for apps i app store. 

Skal jeg vælge, og det skal jeg, så vil jeg til hver en tid stole mere på et firma som Apple der lever af at sælge hardware og software. End et firma som Google der lever af at sælge information og reklame. Der er jo en grund til at alle google services er gratis. 
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2016 kl. 19:48
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu