recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar - hjælp til newbie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar - hjælp til newbie

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Soundbar - hjælp til newbie
    Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 12:24
I vores nye hus er der ikke plads til surround-højttalerne, der derfor er blevet solgt. Jeg har dog måttet konstatere, at det simpelthen er for sløjt med de indbyggede højttalere i mit Samsung 55JS8005, så der må en soundbar til.
 
Vi ser film via en NAS, der er kablet til TV'et, hvis indbyggede medie-afspiller vi benytter. Det fungerer upåklageligt, men vi oplever det evindelige problem med lave stemmer og høje lydeffekter.
 
Vi har derfor følgende krav:
  • Det er vigtigt, at vi kan slippe for konstant at skrue op og ned for lyden pga. ovennævnte problemstilling.
  • Det er også vigtigt, at vi kan styre lyden med TV-remoten.
  • Max 6 cm høj
Derudover må den gerne være sølv-farvet.
 
Den skal ikke bruges til musik-afspilning, og jeg har ikke lyst til at spendere en formue, så jeg har kigget på følgende:
 
Samsung HW-K561 som lader til at være en Elgiganten-specifik model (3.999)
Samsung HW-K460 en mindre model, der kun fås i sort (2.499)
Sony HT-CT381S kan den styres med TV-remoten? (2.499)
 
Andre forslag modtages gerne. Nogen forstandige, der kan hjælpe?
 
Edit: De to Samsung er i øjeblikket del af en kampagne, hvor man kan få to trådløse højttalere med i købet. Det kan man jo ligeså godt tage med.


Redigeret af Brian E - 14-Oktober-2016 kl. 12:28
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu