|
streaming af optaget program |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tannis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 18:42 |
Jeg har læst at nogle philips smart tv med pvr kan streame det optagne til andre philips smart tv . Er der andre fabrikanter der har samme funktion ? og hvad heder det ?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Panasonic kan
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Panasonic inkluderer det vist under det, som de kalder TV Anywhere.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Panasonics TV og harddiskoptagere kan streame optagelser og alle live TV-programmer, til alle enheder som er DLNA-kompatible: TV, tablets, mobiler, til sommerhuset o.s.v.
M.v.h. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
På min 845 optager er det kun lykkes mig at streame til min Mac. Øvrige enheder i huset, tablet, telefon og Samsung tv opdager aldrig optageren som en dnla server. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
lahan - har du prøvet med vlc på nogle af de andre enheder? - det er lykkedes mig at få signalet fra mit philips ud på de fleste enheder så længe jeg har vlc på den. (men hvis pana har lavet et eller andet ved signalet selvom det skulle være fuldt dlna - så er man på herrens mark)
Vil dog sige at det med at kaste tv signalet videre måske i virkeligheden var en super ide der bare generelt var pænt dårligt implementeret. - WebTV fra tv-udbyderne vil med 100% sikkerhed afløse den slags. og det er vist ved at være de fleste der tilbyder det i dag. (og ja - der er selvfølgelig lige den med at man ikke optager webtv-delen.)
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9402 |
Ja brugte vlc på Mac. Det tager meget lang tid før den finder Panasonic optageren.
Mit Samsung tv finder den aldrig, finder dog let de øvrige dnla servere jeg har i huset. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg har ingen problemer med at "caste" f.eks. live TV-programmer, fra mit Pana TV, til iPad og Windows mobil. Ja sågar vores LG TV kan vise programmer fra Pana'en...
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |