recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - streaming af optaget program
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

streaming af optaget program

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tannis Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tannis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: streaming af optaget program
    Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 18:42
Jeg har læst at nogle philips smart tv med pvr kan streame det optagne til andre philips smart tv . Er der andre fabrikanter der har samme funktion ? og hvad heder det ?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 19:36
Panasonic kan
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 11:34
Panasonic inkluderer det vist under det, som de kalder TV Anywhere.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 18:22
Panasonics TV og harddiskoptagere kan streame optagelser og alle live TV-programmer, til alle enheder som er DLNA-kompatible: TV, tablets, mobiler, til sommerhuset o.s.v.

M.v.h.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Panasonics TV og harddiskoptagere kan streame optagelser og alle live TV-programmer, til alle enheder som er DLNA-kompatible: TV, tablets, mobiler, til sommerhuset o.s.v.

M.v.h.
i teorien ja, i praksis knap så meget.

På min 845 optager er det kun lykkes mig at streame til min Mac.
Øvrige enheder i huset, tablet, telefon og Samsung tv opdager aldrig optageren som en dnla server.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 20:03
lahan - har du prøvet med vlc på nogle af de andre enheder? - det er lykkedes mig at få signalet fra mit philips ud på de fleste enheder så længe jeg har vlc på den. (men hvis pana har lavet et eller andet ved signalet selvom det skulle være fuldt dlna - så er man på herrens mark)

Vil dog sige at det med at kaste tv signalet videre måske i virkeligheden var en super ide der bare generelt var pænt dårligt implementeret. - WebTV fra tv-udbyderne vil med 100% sikkerhed afløse den slags. og det er vist ved at være de fleste der tilbyder det i dag. (og ja - der er selvfølgelig lige den med at man ikke optager webtv-delen.)
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 20:06
Ja brugte vlc på Mac. Det tager meget lang tid før den finder Panasonic optageren.

Mit Samsung tv finder den aldrig, finder dog let de øvrige dnla servere jeg har i huset.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 20:35
Jeg har ingen problemer med at "caste" f.eks. live TV-programmer, fra mit Pana TV, til iPad og Windows mobil. Ja sågar vores LG TV kan vise programmer fra Pana'en...

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu