recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Videokamera/setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Videokamera/setup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
LarsE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Videokamera/setup
    Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 10:25
Hej

Jeg søger et setup, hvor jeg fra et videokamera, actioncam, tablet, Ipad eller lign. kan videooptage og sende optagelsen direkte til en Ipad eller tablet.

Jeg er træner og i kampsituation har jeg brug for, at jeg på en Ipad eller Tablet kan se det der skete for 5-10 sekunder siden. Det er en indendørs sport, og jeg skal kunne sende fra optagerenheden til Ipad/tablet over en distance på på til 35 meter.

Jeg har både en Ipad og en android tablet. Jeg håber på at finde en løsning til maksimalt ca. 1.500,- (gerne billigere hvis muligt), men vil gerne høre om løsninger, selvom de er lidt højere i pris.

Håber nogen kan bidrage med hvad der kan virke af udstyr og også gerne hvilke software der skal bruges.

Mvh
Lars
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 14:37
GoPro 3 med appen Capture - koster ca. 1500 kr. 

https://shop.gopro.com/EMEA/softwareandapp/
Til top
LarsE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 15:52
Godt forslag.

Udfordringen med gopro og lign. er at man skal ikke langt væk fra det man gerne vil optage til at det bliver virkelig småt. Og så vidt jeg kan forstå, så kan man ikke zoome på en gopro :-(
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 16:06

Der kan ikke Zoomes på et Go Pro, der kan kun ændres på FOV, (Field of View) Bred, mellem eller smal. Jeg tvivler også på at kameraets Wi-Fi kan række på den afstand der ønskes. Der kan heller ikke gås tilbage i en optagelse, sålænge der stadig optages. Der skal stoppes, skiftes til Play, og så tilbage til optagelse.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
LarsE Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 16:18
Tak for info.

Jeg har ikke behov for at gå tilbage, så længe jeg kan se optagelsen med f.eks. 5 sekunders forsinkelse på Ipad/Tablet
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2016 kl. 16:26

Det kan Go Pro ikke, der ses direkte det der optages. Der er en meget lille forsinkelse, på det der optages og det der ses på Tablet, men slet ikke i nærheden af 5-6 sekunder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu