recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Playstation store

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation store
    Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 19:16
Hej
Jeg har nu forsøgt at købe call of duty black ops 3 gold edition flere gange på Playstation store
men købet vil ikke gå igennem.
Kommer med følgene meddelelse: Dit køb er muligvis ikke gennemført. kontroller dine tidligere transaktioner
En der ved hvad problemet er

mvh 

Mvh
Svsommer
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 20:13
Har du overført penge til din WALLET?
 
Dette har drillet mig, indtil jeg overførte penge til købene til min WALLET på Playstation Store.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 20:16
Det har jeg også prøvet
jeg har også forsøgt med paypal
Mvh
Svsommer
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2016 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

Det har jeg også prøvet
jeg har også forsøgt med paypal
 
Så må jeg melde pas... Desværre Ouch
 
Men følger lige med i tråden.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 12:49
jeg får også denne 
Kreditkortoplysningerne er ugyldige. Kontroller venligst dine indtastninger omhyggeligt

og nej mit kort er ikke spæret 
Mvh
Svsommer
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2016 kl. 15:00
Ikke specifikt for kreditoplysninger, men:
Den anden dag kunne jeg ikke logge ind på playstation network, (på PC). Den skrev at mine brugeroplysninger var forkerte (password). Jeg måtte bede om en nulstilling og lave nyt password. Da jeg skrev det password som jeg forinden blev afvist på, så fik jeg at vide, at password ikke måtte være det samme som det gamle Confused

Tror Sony/PSN har nogle problemer lige for tiden. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu