recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NY VCR / VHS maskine combo DVD ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NY VCR / VHS maskine combo DVD ???

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
solsikkehaven Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-December-2010
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér solsikkehaven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NY VCR / VHS maskine combo DVD ???
    Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 17:45
Er det overhovedet muligt at købe sådan VCR/DVD combo maskine.

Har en masse gamle VHS bånd, som konen gerne vile have på DVD - og så vil jeg give hende en combo VHS/DVD maskine i julegave - og sørme om jeg IKKE kan finde een mere. Er det bare helt udgået eller ?

Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 18:03
Hej.

jeg ved ikke om denne kunne være en mulighed?


Min erfaring er, at hvis sender en besked på Tysk og spørger pænt, vil 70% af Tyskere gerne sende til Danmark.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 22-Oktober-2016 kl. 18:05
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 21:52
Hvis du har en alm. VHS afspiller kan du nøjes med at købe en USB video grabber og brænde DVDen via drevet i din computer,eller gøre den tilgængelige på dit netværk.

https://www.avxperten.dk/usb-videograbber/usb-videograbber.asp?utm_source=MerchantAVX&utm_medium=cpc&utm_campaign=73&gclid=CP6p4s2X788CFUETGwodSd0L-g
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
solsikkehaven Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-December-2010
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér solsikkehaven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 21:55
Jeg har ikke nogen VHS afspiller, det er netop en ny jeg søger.

Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af solsikkehaven solsikkehaven skrev:

Jeg har ikke nogen VHS afspiller, det er netop en ny jeg søger.


Fair nok, men du skrev en DVD/VHS combo maskine i dit startindlæg, hvilket jo ikke helt er det samme. Jeg antager også at en alm. maskine kan være nemmere at skaffe.

Alternativet kunne jo så være at du i stedet finder en alm. VHS og køber video grabberen ved siden af. Det vil under alle omstændigheder give dig en noget mere fleksibel løsning, så du får filerne direkte ind på computeren og herefter kan gøre hvad du vil.
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 22:05
Der er stadigvæk nogle Funai maskiner. Google funai og kig i wallmart hvor de har flere
Til top
tobywan Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Juni-2006
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobywan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 22:06
og så lige en sidenote om kvinder og gaver. Er du sikker på at din kones ønske om film på dvd også betyder, at hun vil synes en dvdoptager er den mest fantastiske julegave i verden?

Rådet er gratis, så brug det som du vil. Du kender selvfølgelig damen bedst, men det lyder som en situation de fleste vil gøre en del for at undgå juleaften ;)
Panasonic VT50 - B&W CMs2
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 22:19
Slår mig lige at du da ikke kan overspille VHS til DVD på sådan en maskine. Det er kun bånd du kan optage på. DVD er kun en afspiller
Til top
solsikkehaven Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-December-2010
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér solsikkehaven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 22:20
Der findes combo maskiner der kan optage på DVD. Men der er flere muligheder, som der også bliver nævnt: man kan blot outputte fra VHS direkte og grabbe på computer, det er også fint med mig. 

MIT SPØRGSMÅL ER: HVOR KAN MAN KØBE EN FABRIKSNY VCR/DVD MASKINE ELLER ALTERNATIVT EN FABRIKSNY VCR(VHS) MASKINE ????
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 22:24
I Tyskland! Tvivler på du finder en ny maskine her i landet. Bluecity har brugte, men det vil du ikke ha.
Til top
solsikkehaven Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-December-2010
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér solsikkehaven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 22:28
Kampus har du et sted / online sted i Tyskland du tænker specifikt på `?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2016 kl. 22:44
Walmart.com som jeg skrev tidligere. Ved dog ikke om de sender til DK, ellers start bilen, der er ikke så langt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu