|
LG's OLED og boldspil? |
Besvar |
Forfatter | |
LudoDK
Ny bruger Oprettet: 13-Februar-2009 Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Oktober-2016 kl. 23:17 |
Jeg håber, at I kloge hoveder kan hjælpe med nogle erfaringer på dette område. Idet jeg ikke har kigget efter nyt fjernsyn i 8 år, er jeg lidt på bar bund. Jeg tror, at jeg skal have B6-udgaven. Så vidt jeg kan læse, er det samme TV indholdsmæssigt minus 3D (som jeg ikke bruger). De andre forskelle er design og lyd, men eftersom jeg vil sætte det til anlægget, er lyden vel ligegyldig? Designet er selvfølgelig interessant, men jeg vil gerne have det til at hænge på væggen pga. en 1,5-årig søn, der nok skal forsøge at vælte en skærm på et TV-møbel. :) Jeg skal primært bruge TV'et til Netflix, HBO, film og sport, især NFL og fodbold. Jeg søger især erfaringer på sport-området. Kan billedet følge med bolden og hurtige skift? På forhånd tak. :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |