recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt oled pixelfejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt oled pixelfejl

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Icfafn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Icfafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt oled pixelfejl
    Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 02:09
Hej. Har lige købt et 55eg920v hos power. Kommer hjem og det viser et lækkert billede, men den kommer med en opdatering og efter den kommer der cirka 70 pixelfejl på skærmen. De fleste er røde, men også nogen blå og grønne. Jeg slukker det og tænder det igen og de er der stadig., holder det tændt en time og slukker det i et par timer hvorefter de ikke er der længere. Nu er spørgsmålet, skal jeg gå tilbage med det nu hvis nu de kommer tilbage eller er de forsvundet for altid? Har taget en masse billeder som bevis hvis nu jeg returnere det og de ikke tror på mig. Men er et lækkert tv og de har ikke flere tilbage i butikken.
Tak på forhånd.


Redigeret af Icfafn - 29-Oktober-2016 kl. 02:31
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 07:26
Tilbage med det, medmindre LG har en rigtig god forklaring du stoler på.

Der er ikke noget så irriterende som at have en ting man hele tiden føler man skal undersøge for eventuelle fejl.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 09:42
Hold nu! En opdatering kan sgutte lave pixelfejl! Selvfølgelig vil der kunne være en fejl - enten i opdaterigen, eller p.g.a. opdateringen fejler under indlæsning.
Hvis det er forsvundet igen, ville jeg ikke være urolig.

Men igen, det er ikke det man betegner som "pixelfejl".

M.v.h.
Til top
Icfafn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Icfafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 13:07
Tilføjer lige et billede så i kan se den ene side af skærmen . Synes selv det var voldsomt og er derfor jeg ikke vil være særlig glad hvis det kommer tilbage efter et stykke tid. Men tusind tak for jeres input.
https://drive.google.com/open?id=0By_y2exnFfKCdWRVVm5wWEJrRDA
Til top
Icfafn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Icfafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 13:41
Vil også lige sige at opdateringen blev færdig og det slukkede og det var først da det tændte igen at det skete og blev ved med at være der. Det var først efter jeg lod det være slukket nogen timer at det stoppede. Tjekkede selvfølgelig om der var flere opdateringer, men det var der ikke.
Til top
Icfafn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Icfafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 13:52
Nyt problem her i dag. Tv tænder, men der er ikke noget billede. Ligemeget hvad jeg trykker er billedet bare sort. Tror jeg må tage det tilbage
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 13:56
.

Redigeret af Henrik B. - 29-Oktober-2016 kl. 13:57
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af Icfafn Icfafn skrev:

Nyt problem her i dag. Tv tænder, men der er ikke noget billede. Ligemeget hvad jeg trykker er billedet bare sort. Tror jeg må tage det tilbage

Det lyder som en god idé. Et TV skal jo ikke opføre sig på den mådeConfused

Sidder og får den mistanke. Der var jo kun ét TV af typen tilbage. Var dit TV pakket og emballeret som det var sprit nyt?
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Icfafn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Icfafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 14:25
Ja det så ikke ud som om det havde været brugt. Kassen var godt støvet og havde fået lidt tæsk, men ellers så det fint ud.
Til top
Icfafn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Icfafn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 14:31
Når nu fik jeg det endelig tændt efter det genstartede 7 gange. Men de fleste pixel fejl er tilbage igen. Har ringet til power som siger jeg skal tilbage i butikken med det og få et nyt, men de har jo ikke flere i den butik og derfor skal de give mig et lignende, men tænker kan de sige at de har et på lager online eller i en anden butik og få det sendt til dem og jeg så skal vente på det, eller skal de give mig et i butikken med det samme ? Jeg går sygemeldt nu for 14 dag og købte nyt tv da det stort set er det eneste jeg må lave så vil være lidt ked af at skulle vente flere dage på et nyt. (også grunden til jeg købte det i en butik )
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af Icfafn Icfafn skrev:

Når nu fik jeg det endelig tændt efter det genstartede 7 gange. Men de fleste pixel fejl er tilbage igen. Har ringet til power som siger jeg skal tilbage i butikken med det og få et nyt, men de har jo ikke flere i den butik og derfor skal de give mig et lignende, men tænker kan de sige at de har et på lager online eller i en anden butik og få det sendt til dem og jeg så skal vente på det, eller skal de give mig et i butikken med det samme ? Jeg går sygemeldt nu for 14 dag og købte nyt tv da det stort set er det eneste jeg må lave så vil være lidt ked af at skulle vente flere dage på et nyt. (også grunden til jeg købte det i en butik )

Godt nok surt for dig! Håber at du får det hele til at gå op i en højere enhedSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2016 kl. 15:59
Retur med det. Pronto!

Der kommer nok et andet tilbud i næste uge Thumbs Up
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu