recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CDON.DK: Dårlig kundeservice.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CDON.DK: Dårlig kundeservice.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: CDON.DK: Dårlig kundeservice.
    Sendt: 02-November-2016 kl. 17:17
Jeg vil da lige dele min oplevelses med CDON's dårlige kundeservice.
 
Jeg havde vestillt 6 BD-Film som blev sendt i foret kuvert, men som pakke.
 
Dette resulteret i at 2 af filmene havde taget skade i coveret: brækket/slået i stykker.

Jeg tager fat i deres kunde service. De kan desværre ikke sende min nye covers, da de ikke har covers til film med mere en 1 film.
 
Men hvis jeg ville udfylde mit CPR nr på deres hjemmeside, så kunne de sende mig nogle nye film på regning og når de modtog de beskadet retur, ville de annullerer regningen.
 
Jeg oplyste at jeg ønsker ikke mit CPR nr på deres side, da jeg ikke kender sikkerhed og lign.
 
Så kunne de da allernådigst sende mig en retur label og så ville jeg få penge retur på kit kort.
 
Da jeg har købt dem som et tilbud og ikke ønsker at betale en ny omgang porto, spurgte jeg om de ikke bare kunne sende nye, når de har modtaget de defekte:
Nej. Ikke når jeg ikke ville oplyse CPR nr.
 
Nu er der indtil videre gået 4 dage og de har sendt mig 5 mails, som jeg har besvaret.

Det er simpelthen for ringe, at man skal bruge så meget tid på deres uduelige kundeservice.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Jeg vil da lige dele min oplevelses med CDON's dårlige kundeservice.
 
Jeg havde vestillt 6 BD-Film som blev sendt i foret kuvert, men som pakke.
 
Dette resulteret i at 2 af filmene havde taget skade i coveret: brækket/slået i stykker.

Jeg tager fat i deres kunde service. De kan desværre ikke sende min nye covers, da de ikke har covers til film med mere en 1 film.
 
Men hvis jeg ville udfylde mit CPR nr på deres hjemmeside, så kunne de sende mig nogle nye film på regning og når de modtog de beskadet retur, ville de annullerer regningen.
 
Jeg oplyste at jeg ønsker ikke mit CPR nr på deres side, da jeg ikke kender sikkerhed og lign.
 
Så kunne de da allernådigst sende mig en retur label og så ville jeg få penge retur på kit kort.
 
Da jeg har købt dem som et tilbud og ikke ønsker at betale en ny omgang porto, spurgte jeg om de ikke bare kunne sende nye, når de har modtaget de defekte:
Nej. Ikke når jeg ikke ville oplyse CPR nr.
 
Nu er der indtil videre gået 4 dage og de har sendt mig 5 mails, som jeg har besvaret.

Det er simpelthen for ringe, at man skal bruge så meget tid på deres uduelige kundeservice.
Den kan jeg stikke, købte for ret længe siden 2 stk BD. Der var bare ingen disc i det i det ene etui. Det var der sørme ikke noget at gøre ved. Jeg har ikke købt noget der mere.

Jeg ville dæleme heller ikke opgive mit cpr. nr. - ikke på vilkårDead
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 22:15
Det for mig lyder sq underligt, har selv fået byttet film hos dem pga coveret var itu, har aldrig skullet oplyse cpr nr eller noget

Men de kunne nu godt oppe sig på at sende pakker i kasser i stedet for boble kuverter
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2016 kl. 22:18
Får altid mine film i kasser, men køber også flere af gangen.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 06:38
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Får altid mine film i kasser, men køber også flere af gangen.


Fra CDON.com ?

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 07:26
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Får altid mine film i kasser, men køber også flere af gangen.

Flere??

Jeg bestillte 6 serier, dvs. hvor der er 2 til 3 skiver i hver. Det var lige at det kunne være i kuverten.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 08:03
oplever det samme fra cdon.com de respekterer ikke de værdier folk har købt og sender i boble kuverter.

Det med ødelagte covers har jeg også oplevet, fik ombyttet uden problemer ved og blive kredit kunde hos dem, det med cpr numre er helt normalt ved denne betalings form, en form for sikkerhed skal de jo have hvis de ikke får deres penge inden for 14 dage.

jeg har ikke haft problemer med og give cpr til dem og de bekræfter at deres sikkerhed er iorden, dog skal man være opmærksom på hvis man bestiller varer på kredit hos dem så koster de et gebyr på 5,- kr i netbanken
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

oplever det samme fra cdon.com de respekterer ikke de værdier folk har købt og sender i boble kuverter.

Det med ødelagte covers har jeg også oplevet, fik ombyttet uden problemer ved og blive kredit kunde hos dem, det med cpr numre er helt normalt ved denne betalings form, en form for sikkerhed skal de jo have hvis de ikke får deres penge inden for 14 dage.

jeg har ikke haft problemer med og give cpr til dem og de bekræfter at deres sikkerhed er iorden, dog skal man være opmærksom på hvis man bestiller varer på kredit hos dem så koster de et gebyr på 5,- kr i netbanken

Selvfølgelig bekræfter de, at deres sikkerhed er i orden.
Det samme var også tilfældet med Sony Playstation og hvad skete der lige. De blev hacket og alle kredit kort blev lækket.

Et kreditkort der bliver lækket, kan man helt enkelt spærre og så er det problem løst.

Hvis dit CPR nummer bliver lækket, så kan du IKKE få en nyt.
Og folk der har adgang til ens CPR-nr kan nemt lave identities tyveri.
Så derfor er det meget mere relevant, at passer ekstra på sit CPR-NR
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 09:48
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Får altid mine film i kasser, men køber også flere af gangen.


Fra CDON.com ?


Jep!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Får altid mine film i kasser, men køber også flere af gangen.


Flere??

Jeg bestillte 6 serier, dvs. hvor der er 2 til 3 skiver i hver. Det var lige at det kunne være i kuverten.

Tror der var 4 enkeltfilm sidste gang, og de kom i en speciel papemballage.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

oplever det samme fra cdon.com de respekterer ikke de værdier folk har købt og sender i boble kuverter.

Det med ødelagte covers har jeg også oplevet, fik ombyttet uden problemer ved og blive kredit kunde hos dem, det med cpr numre er helt normalt ved denne betalings form, en form for sikkerhed skal de jo have hvis de ikke får deres penge inden for 14 dage.

jeg har ikke haft problemer med og give cpr til dem og de bekræfter at deres sikkerhed er iorden, dog skal man være opmærksom på hvis man bestiller varer på kredit hos dem så koster de et gebyr på 5,- kr i netbanken


Selvfølgelig bekræfter de, at deres sikkerhed er i orden.
Det samme var også tilfældet med Sony Playstation og hvad skete der lige. De blev hacket og alle kredit kort blev lækket.

Et kreditkort der bliver lækket, kan man helt enkelt spærre og så er det problem løst.

Hvis dit CPR nummer bliver lækket, så kan du IKKE få en nyt.
Og folk der har adgang til ens CPR-nr kan nemt lave identities tyveri.
Så derfor er det meget mere relevant, at passer ekstra på sit CPR-NR


Og hvis så min identitet bliver nakket hvad så? Og hackeren opretter en masse lån osv i mit navn. Det bliver vel næppe særligt svært og bevise at man er uskyldig.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2016 kl. 09:55
Men er enig i at CPR NR skal holdes tæt til kroppen. Fik engang sendt Olsen Banden komplet i to plastikæsker i boblekuvert fra Fona i KBH. Begge æsker var beskadiget i ryggen, og blev uden videre ombyttet, da jeg sendte de ødelagte æsker med skiver retur først. Så ingen risiko for sælger her

Redigeret af Kampus - 03-November-2016 kl. 09:56
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu