recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS4, 4K HDR tv og Onkyo 608
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PS4, 4K HDR tv og Onkyo 608

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PS4, 4K HDR tv og Onkyo 608
    Sendt: 11-November-2016 kl. 09:01
Hej

Jeg skal til at have et 4K tv. I forvejen har jeg
En Onkyo 608 receiver som alt kører igennem.
Mit spørgsmål er så:
Hvis jeg sætter min PS4 til at køre gennem receiveren går jeg så glip af noget mht billedet?
Jeg vil helst køre det gennem receiveren og ikke direkte i tv'et, da jeg gerne vil have surround lyden.
Håber i kan hjælpe?
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 09:03
PS. Vi snakker den nye PS4 pro
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 09:10
Du går glip af den bedre opløsning i Pro'en, det ville være synd
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 11:47
Er det virkelig nødvendigt at poste samme emne to gange...

M.v.h.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 12:50
Tak, Ole.
Henrik. Ja, jeg fandt det relevant at lægge det to steder, da jeg tænkte at det hørte ind over begge. Jeg beklager hvis din dag blev lidt mindre god af det. Men godt du lige fik afløb. Man kunne også spørge om det virkelig er relevant at komme med sådan en kommentar. First World problems.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 14:06
Eller man kunne vælge at lægge det ét sted, og så se om man får de svar man har brug for. First world egoism...

M.v.h.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2016 kl. 14:39
Snappy comeback... eller. Det er altid en god ting at kende betydningen bag et ord inden man hovedløst slynger om sig med det. Men lad os nu lade det ligge. Jeg lover aldrig at skrive to steder mere, da jeg er et altruistisk menneske og bestemt ikke ønsker at træde selv de mest perfide mennesker over tæerne. Rigtig god weekend.

PS.: Egoisme kommer fra det latinske ord ego, som betyder jeg, en selv. Egoisme refererer til egenkælighed, egennytte, en person som kun tænker på sig selv, en egoist. Egoisme er det omvendte af altruisme. Nogle mennesker mener at altruisme er en mere velset/behagelig form eller afart af egoisme. Ud fra det synspunkt er egoisme uundgåeligt for mennesker.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu