recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beo4 styre Triax-boks på MX8000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beo4 styre Triax-boks på MX8000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beo4 styre Triax-boks på MX8000
    Sendt: 20-November-2016 kl. 10:19
Kære forum

Kan man få en beo4 til at styre en Triax boks (Dvb-t) via et mx8000? Jeg har læst noget om en puc-liste og IR-kabel? Skal det bruges eller opdateres?

En Triax MPEG4 boks, kan i sagens natur ikke findes på en liste på en mx8000, da den sidste mx8000 blev produceret i 2006 og mpeg4 signalet for alvor kom på banen i 2009.

Hvad er op og ned i denne sag?
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 12:10
Hej masterlink

Først -
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 17:04
jeg blev en del klogere i går. Man skal have en form for IR-ledning mellem modtager og tv. Man kan ikke gøre det uden. Jeg troede man kunne kommunikere gennem scartstikket alene.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 17:55

Det var til en vis grad muligt med VHS maskiner, lige som man i dag bruger CEC på HDMI, STBer har ikke den mulighed hverken på Scart eller HDMI.
Canal Digital er lige kommet med en modtager som har HDMI CEC, det er mig bekendt den eneste med den funktion.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu