recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony fjernbetjening

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked Baglæns sortering
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 21:53
Jeg aner ikke hvad for en model jeg skal have men jeg har kigget på ultimate men der er ikke mange knapper til det. Der er kun en menu knap og den er vel beregnet til menu
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 21:34
Jeg har companion så vidst er den miest simple model, og her kan jeg godt redigerer nogle knapper så mon ikke man kan på de størrer. Det ville iøvrigt undre mig hvis ikke en af knapperne allerede kan det hvis du sætter den til at styre din optager
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 20:14
Det lyder godt. Men hvordan fungere det i praksis. Kan man sætte en bestemt knap på Harmony til at være for eksempel bibliotek knappen
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 19:55
Jeg har harmony med hub, og kan alt det du nævner. Har dog ikke panasonic optager, men samsung tv og pioneer receiver
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6991
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 19:53
Nemt svar JA til det hele.
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2016 kl. 19:08
Hej.
Jeg overvejer om jeg skal have en Harmony fjernbetjening men er i tvivl om flere ting.
Den skal bruges til.
Samsung js8005
Panasonic optager
Pioneer receiver

1. Hvad gør man hvis man skal ind i biblioteket på panasonic optager og vælge en optagelse man vil se. Kan man sætte Harmony op til det eller skal man bruge den originale fjernbetjening til det.
2. Og kan man på receiver skifte mellem de forskellige input. Og kan man det samme med tvet

Håber der er nogle der kan hjælpe😊
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu