recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony fjernbetjening

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2017 kl. 23:35
Lige en lille tilbage melding. Jeg er rigtig glad for den. Det er dejligt at kun have en fjernbetjening.
Der er godt nok lige et par minusser.
1 den kan ikke finde min projector lærred fjernbetjening men det går nok da jeg kun bruger den et par gange i ugen.
2. Man kan ikke sætte aktiviteter til Home screen på fjernbetjeningen for jeg bruger næsten kun det på touch skærmen så det kunne være rart hvis man kunne det
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 09:49
Så fik jeg købt den på en Black friday tilbud hos Amazon.de til 1400 kr. Den pris er jeg tilfreds med så nu skal der snart leges
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 16:12
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Kan også varmt anbefale Harmony. Har en ultimate med Hub.

Er dog på det sidste løbet ind i et problem jeg ikke lige kan løse.

Når jeg tænder for TV (Ny yousee boks, Yamaha receiver og TV), så starter det op ok, men efter 4-5 sekunder skifter Yamaha receiver til Apple TV indgangen.

Og i min opsætning har jeg sikret at der ikke skal se noget med Apple TV når jeg starter TV op.

Meget irriterende. Nogen der har en løsning eller samme problem?

Jesper 

Tjek at alle apparater har HDMI CEC på OFF
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 14:30
Kan også varmt anbefale Harmony. Har en ultimate med Hub.

Er dog på det sidste løbet ind i et problem jeg ikke lige kan løse.

Når jeg tænder for TV (Ny yousee boks, Yamaha receiver og TV), så starter det op ok, men efter 4-5 sekunder skifter Yamaha receiver til Apple TV indgangen.

Og i min opsætning har jeg sikret at der ikke skal se noget med Apple TV når jeg starter TV op.

Meget irriterende. Nogen der har en løsning eller samme problem?

Jesper 
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2016 kl. 08:11
Har selv købt en Harmony 650 for nylig - den er virkelig nem at sætte op og bruge, og det er bare SÅ skønt at slippe for, at jonglere rundt med 3 forskellige fjernbetjeninger!

Så jeg kan også varmt anbefale Logitech Harmony Smile

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 23:20
Det tror jeg heller ikke
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 23:10
Fint. Så tror jeg ikke jeg får problemer med det
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 22:57
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Har forstået det med at det skal starte og slukke samlet. Hvis nu jeg ser tv med lyd igennem receiver og vil til at spille playstation og kalder den aktivitet game og så trykker på game vil tv og receiver så slukke eller vil receiver slå over på game input

Nej så skifter reciever indgang og alt forbliver tændt

Redigeret af Kampus - 21-November-2016 kl. 22:58
Til top
Brandmand1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-Februar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brandmand1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 22:41
Og dog
Man kan sagtens pogramere at tv ikke skal slukke
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 22:23
Har forstået det med at det skal starte og slukke samlet. Hvis nu jeg ser tv med lyd igennem receiver og vil til at spille playstation og kalder den aktivitet game og så trykker på game vil tv og receiver så slukke eller vil receiver slå over på game input
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Vil det sige at man ikke kan styre en enhed alene.

Jo det kan du godt. Men for at tænde enheden, trykker du en aktivitet og tænder flere apparater på een gang. Fidusen er at du kun trykker en gang og starter hele molevitten.

Tænkt eksempel: du har tændt TV og Reciever. Du vil mute TV lyd og høre noget musik. Det kan ikke lade sig gøre, for trykker du på "høre musik" aktivitet, slukker TV'et.

Redigeret af Kampus - 21-November-2016 kl. 22:08
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2016 kl. 22:01
Vil det sige at man ikke kan styre en enhed alene.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu