recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Black Friday. Er det det værd??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Black Friday. Er det det værd??

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 13:35
Nemlig Per. Der står det koster 8999 normalt. Men der går flere uger/måneder imellem de har det til den pris. Jeg synes derudover ikke jeg kan se andre klassetilbud på 65" TV i dag, hvilket er lidt skuffende.


Jeg har et gammelt Panasonic G20 i 50" på nuværende tidspunkt. Hvordan er det i forhold til det? Og er dette en af de modeller der har været snak om der kommer tordenfluer i skærmen på?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 13:29
Jeg har det i 43" versionen i soveværelset og det virker som fint nok.

Sort niveauet er ikke fantastisk. Her er mit gamle 8005 i stuen bedre.

Sagen er jo, hvad man kan få ellers til den pris. Normalt koster det vel 8.999 i elg.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 13:07
Hej Alle

Jeg overvejer KRAFTIGT at købe dette TV i dag. 

Er det en 2016 model?
Er det godt, eller er det bedre at lade være?
Giv gerne en melding på hvad I synes og/eller links til anmeldelser mv. 

Det skal bruges til almindelig tv-kigning, Blu-ray (hvor der er surround sat til) samt PS4 Pro gaming. 

Håber I kan hjælpe så jeg endelig kan få mig det 65" TV. 


PS. Det fås også i 55" til næsten 5000 kr. Det overvejer jeg også. 

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE65KU6075XXE/samsung-65-4k-uhd-smart-tv-ue65ku6075#tab-specs-trigger 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu