recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - De Sorte Får
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

De Sorte Får

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
skandshus Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-November-2010
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skandshus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2016 kl. 23:21
Jeg købte en Sensor til 400 kroner til min bil, og så betalte jeg en regning, men den fik jeg ikke rabat på. Så jeg overvejer om jeg sku kontakte udsteder af regningen, de må have glemt Black Friday princippet
Til top
kamala Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kamala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2016 kl. 10:25
Købte en pose matador mix til helt normal pris i netto.
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2016 kl. 15:04
Jeg kan godt lide Black Friday. Syntes det er spændende at shoppe rundt på nettet efter gode tilbud. Det er dog yderst sjældent jeg køber noget jeg ikke var på udkig efter i forvejen. Men det sker.

Men orker ikke Black Friday i de fysiske butikker, det er simpelthen for stressende. Der ud over har jeg lidt svært ved at acceptere visse menneskers opførsel når der er gode tilbud. Det er som om alt fornuft/pli forsvinder ud af vinduet.

I år fik jeg lov til at købe min egen julegave + fødselsdagsgave fra fruen. En Monitor Audio ASB-2 soundbar. Har overvejet/været på udkig efter en soundbar i et års tid.

Der ud over blev det til lidt tøj til den mindste i julegave samt kabler fra AV-Cables (De var ikke planlagt).


Redigeret af Silentbob - 26-November-2016 kl. 15:11
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2016 kl. 21:31
Har i et stykke tid overvejet at opgradere mit musikindspilningssoftare (Studio One) fra version 2 til 3, og da opgraderingen kom på udsalg (50%) var det en no-brainer :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu