recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktive højtalere til tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktive højtalere til tv

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked Baglæns sortering
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 15:52
Hørte du Argon Octave 5A, da du var ude og høre Zensor AX1. Jeg er utroligt glad for mit sæt, og de udfylder dine krav på nær punkt 3, hvor de kun koster 2500 kr.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
SuneKeller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SuneKeller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2016 kl. 15:15
Hej

Jeg skal bruge et par aktive højtalere til et fladskærms tv. Højtalerne skal kun bruges til tv (ikke musik eller andet). Jeg har kig på Dali Zensor 1:

https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/aktive-hojttalere-til-fx-pctv/dali-zensor-1-ax--tradlos-hojttaler/

De lyder godt til prisen, men er måske lidt dyre når det kun er til almindeligt tv brug. Men hvilke alternative bør jeg overveje? Jeg har følgende krav:

  • Analog og optisk indgang
  • Fjernbetjening
  • Pris niveau ca. 3000-4000
  • God lyd (til prisen)
  • Det skal ikke være en soundbar da de skal stå i et møbel under tv'et.

Mvh.
Sune
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu