recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Saphe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saphe

 Besvar Besvar Side  <1 45678 12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 17:38
Du har ret, jeg har lige modtaget en mail med velkommen i clubben. Der var to knapper ved installeringen, den ene var clubben, den anden var en bruger tilmelding. De bør meldes til Datatilsynet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 16:43
Din nyoprettede bruger er netop til club saphe.

Jeg tog provokatør hatten på og oprettede mig som Freddy Sørensen.
Begynder der at komme rekvalmemails fra dem, må jeg nok lige have en snak med dem!



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Lige en enkelt ting mere, er du oprettet i “club saphe” og logget ind?

Det er noget nyt skrammel saphe forsøger at klemme ned over hovedet på deres kunder. Syntes at min saphe æder lige lovligt meget strøm, så slettede app og installerede igen.
App vil ikke længere køre uden at man er medlem…….

HVAD FANDEN SKAL DET NU TIL FOR?

Overvejer vitterligt om jeg skal sælge min saphe (hvis den overhovedet er penge værd efter sådan et stunt?) og købe noget andet!

Klaus
Jeg tænkte det samme og har ikke oprettet mig i club saphe. Jeg går ud fra min nyoprettede bruger intet har med clubben at gøre. Den blir kasseret hvis det er tilfældet! 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 16:13
Lige en enkelt ting mere, er du oprettet i “club saphe” og logget ind?

Det er noget nyt skrammel saphe forsøger at klemme ned over hovedet på deres kunder. Syntes at min saphe æder lige lovligt meget strøm, så slettede app og installerede igen.
App vil ikke længere køre uden at man er medlem…….

HVAD FANDEN SKAL DET NU TIL FOR?

Overvejer vitterligt om jeg skal sælge min saphe (hvis den overhovedet er penge værd efter sådan et stunt?) og købe noget andet!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Først og fremmest, så prøv at fjerne saphe app’en og installere den igen.

Er Bluetooth slået til og må saphe app køre i baggrunden?



Klaus



Ok tak, det er hermed gjort. Og nu skulle jeg også oprette en ny bruger, det kan jeg ikke huske jeg har gjort før.

Lige bestemt det med at bluetooth er slået og appen har adgang til lokalitet altid, har jeg altid sørget for. Så jeg håber en gen installering afhjælper problemet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 15:47
Først og fremmest, så prøv at fjerne saphe app’en og installere den igen.

Er Bluetooth slået til og må saphe app køre i baggrunden?



Klaus



Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?
Satellitforbindelse er mobilens GPS til lokationsbestemmelse til hvor du befinder dig, internet er til at angive hvilke lokationer der er advarsler på. Wink
Og Saphe appen blir ved med at skrive den ikke har forbindelse til internettet. Ergo er den ikke istand til at advare om fotofælder eller trafik uheld.
Er der en der kan guide mig til at få internettet til at virke på min iPhone, jeg er træt af at betale hastighedsbøder, har lige betalt en på 1000,- LOL


Redigeret af Munch - 22-Juli-2021 kl. 15:31
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?
Satellitforbindelse er mobilens GPS til lokationsbestemmelse til hvor du befinder dig, internet er til at angive hvilke lokationer der er advarsler på. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 13:42
saphe virker kun via en mobiltelefon. 

Har ingen sat modtager. 

Så har mobilos ikke forbindelse til nettet virker saphe ikke.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?

Mig bekendt virker en Saphe ikke uden internetforbindelse.
Nej det er jo forbindelsen til fartkontrol.nu, så alle Saphe brugere får advarslerne. Men hvad kan jeg så gøre for at få en stabil internetforbindelse på iPhonen?
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?

Mig bekendt virker en Saphe ikke uden internetforbindelse.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2021 kl. 10:41
Så er den gal igen! Under kørsel kommer en notifikation på iPhone med beskeden: “Har ikke forbindelse til Internettet”. Mig bekendt er det heller ikke nødvendigt, da Saphe virker via Satellit. Så hvorfor skriver appen det, og hvordan undgår jeg den forstyrrelse under kørslen?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu