recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Saphe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saphe

 Besvar Besvar Side  <1 56789 12>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Først og fremmest, så prøv at fjerne saphe app’en og installere den igen.

Er Bluetooth slået til og må saphe app køre i baggrunden?



Klaus



Ok tak, det er hermed gjort. Og nu skulle jeg også oprette en ny bruger, det kan jeg ikke huske jeg har gjort før.

Lige bestemt det med at bluetooth er slået og appen har adgang til lokalitet altid, har jeg altid sørget for. Så jeg håber en gen installering afhjælper problemet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 16:13
Lige en enkelt ting mere, er du oprettet i “club saphe” og logget ind?

Det er noget nyt skrammel saphe forsøger at klemme ned over hovedet på deres kunder. Syntes at min saphe æder lige lovligt meget strøm, så slettede app og installerede igen.
App vil ikke længere køre uden at man er medlem…….

HVAD FANDEN SKAL DET NU TIL FOR?

Overvejer vitterligt om jeg skal sælge min saphe (hvis den overhovedet er penge værd efter sådan et stunt?) og købe noget andet!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Lige en enkelt ting mere, er du oprettet i “club saphe” og logget ind?

Det er noget nyt skrammel saphe forsøger at klemme ned over hovedet på deres kunder. Syntes at min saphe æder lige lovligt meget strøm, så slettede app og installerede igen.
App vil ikke længere køre uden at man er medlem…….

HVAD FANDEN SKAL DET NU TIL FOR?

Overvejer vitterligt om jeg skal sælge min saphe (hvis den overhovedet er penge værd efter sådan et stunt?) og købe noget andet!

Klaus
Jeg tænkte det samme og har ikke oprettet mig i club saphe. Jeg går ud fra min nyoprettede bruger intet har med clubben at gøre. Den blir kasseret hvis det er tilfældet! 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 16:43
Din nyoprettede bruger er netop til club saphe.

Jeg tog provokatør hatten på og oprettede mig som Freddy Sørensen.
Begynder der at komme rekvalmemails fra dem, må jeg nok lige have en snak med dem!



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 17:38
Du har ret, jeg har lige modtaget en mail med velkommen i clubben. Der var to knapper ved installeringen, den ene var clubben, den anden var en bruger tilmelding. De bør meldes til Datatilsynet.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 17:40
Iøvrigt virker Saphen heller ikke efter gen-indstallationen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Iøvrigt virker Saphen heller ikke efter gen-indstallationen.

Kan den se din saphe dims via Bluetooth?
Har app’en lov til ar bruge internet og være aktiv altid?


Klaus 
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 19:16
Nej Saphe har aldrig været synlig i bluetooth listen. Man kopler op inde i appen ved at trykke på linket i enheder og så står der tilsluttet.

Saphe link må få adgang til

Lokalitet   Altid
Bluetooth   Grøn
Siri og søgning   Lær af denne app + 4 andre

Notifikationer   Tillad notifikationer, på låst skærm - notifikationscenter - bannere. 
Bannerformat   Midlertidigt. Lyde   Grøn. Etiketter   Grøn
Indstillinger   Vis eksempler   På ulåst skærm. Gruppér notifikationer   Auto

Opdatér i baggrunden   Grøn
Mobildata   Grøn
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 07:43
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

jeg er træt af at betale hastighedsbøder, har lige betalt en på 1000,- LOL


Indtil du får internettet til at virke, så har langt de fleste biler sådan en anordning nede foran rattet, hvor man lige kan holde - typisk den venstre - viser under tallet svarende til hastighedsskiltningen på vejen. Jeg har testet den og det virker OK.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

jeg er træt af at betale hastighedsbøder, har lige betalt en på 1000,- LOL


Indtil du får internettet til at virke, så har langt de fleste biler sådan en anordning nede foran rattet, hvor man lige kan holde - typisk den venstre - viser under tallet svarende til hastighedsskiltningen på vejen. Jeg har testet den og det virker OK.
Det er blevet mere moderne i nye biler, der er noget der hedder skiltegenkendelse, så du får hastigheden fra skiltningen til at stå mellem urene. Nu mangler de bare at kople det sammen med den adaptive fartpilot, så hastigheden ikke kan overskrides. 
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 14:45
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

jeg er træt af at betale hastighedsbøder, har lige betalt en på 1000,- LOL


Indtil du får internettet til at virke, så har langt de fleste biler sådan en anordning nede foran rattet, hvor man lige kan holde - typisk den venstre - viser under tallet svarende til hastighedsskiltningen på vejen. Jeg har testet den og det virker OK.
Det er blevet mere moderne i nye biler, der er noget der hedder skiltegenkendelse, så du får hastigheden fra skiltningen til at stå mellem urene. Nu mangler de bare at kople det sammen med den adaptive fartpilot, så hastigheden ikke kan overskrides. 


Mangler Nej.

Det har jeg allerede. Det hedder PCC.

Har fået det eftermonteret i min Octavia fra 2018.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu