recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - komfortable  in-ear
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

komfortable in-ear

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: komfortable in-ear
    Sendt: 13-December-2016 kl. 14:02
Jeg skal finde en julegave til min kæreste og hun ønsker sig bl.a et par gode in ear.

Som jeg kender hende, så er det hun prioriterer højest komforten, så lyden kommer lidt i anden række. 

De skal være så behagelige som muligt at have på, og skal ikke være så store at der bliver hvis man falder i svn med dem på. Det skal helst være med en bøjle der går bag om øret.

Nogle gode bud?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Status: Offline
Point: 1201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2016 kl. 15:07
Du kan eventuelt overveje at købe andre løse tips til, som fx comply skumtips. De fleste IEMs kommer i dag med flere forskellige tips, og meget af komforten (og lydprofilen) kan styres ved valg af tips.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2016 kl. 17:14
der er gigantisk forskel på IEM's og hvad de kommer med. - komfortabel er ren personligt. fx har jeg desværre lidt blomkålsøre efter et halvt liv med kampsport - med det resultat at jeg sjovt nok skal bruge de mindste øredutter for at jeg kan have dem i ørerne. har haft Shure E3C (FANTASTISK LYD!! men døde desværre i den ene monitor efter en regnvejrsdag) Logitech UE bøffer har jeg stadig. lyder ok. er enten en lille smule for små eller for store til mine øregange. apple's nyeste inears (ikke airpods!!!) sidder ikke alt for godt. jabra wireless+ sad rigtigt skidt da det ikke var in-ear. Beyerdynamics i110 var egentlig ok, men kunne hverken klare regn eller sved, og mine nyeste er et par beats wireless powerbeats2 - sidder ret godt når jeg dyrker motion i motionscenter. (bruger aldrig den slags udendørs. Århus er en dødsfælde med de bilister)


Så komfort er virkelig svær at hjælpe med. Nogle kan godt lide skumdutter, mens andre kan lide gummidutterne som ligner paddehatte. det kommer alene an på hvordan ørerne er bygget op. er man VIRKELIG gavmild overfor kæresten - så kan man selvfølgelig få lavet special bøffer til hende :-) 4sound.dk har RIGTIGT mange forskellige så vidt jeg husker ligger de under PA og mixere. i alle prisklasser, og de er nok i virkeligheden nogle af de bedste til at rådgive. De har nemlig en del butikker så man kan komme ind og snakke med dem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu