recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Lissau 106" Tab-Tension ISF Lærred
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Lissau 106" Tab-Tension ISF Lærred

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Lissau 106" Tab-Tension ISF Lærred
    Sendt: 18-December-2016 kl. 12:51
Jeg søger en vurdering af mit Lissau ISF Truecolor Tab Tension lærred. Det er motoriseret og har Lissau's Link system så lærredet kører ned til den prædefinerede setting når projektoren tændes. Lærredet har ret langt drop-down da det er blevet brugt i en københavner lejlighed med højt til loftet, men man kan selvfølgelig selv vælge hvor langt det skal køre ned når det tændes.
Det er omkring 3 år gammelt og fremstår i helt fin stand.

Hvad kan man få for det?!
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 21:08
Er der ingen der kan  give mig en vurdering her en søndag aften? Al input er mere end velkommen

På forhånd tak
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 22:26
Med den rette køber en 4.500,- plus minus.

Lærreder er ikke i høj kurs, de fleste mennesker køber de helt billige og sammenligner alt med at købe sådan et Kina produkt. Dem som ikke gør, og køber dyre lærreder gør det fordi de har helt specielle krav til størrelse, dug type, drop osv osv.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 22:27
Og prisen er nok mest minus, hvis jeg selv skulle sælge sådan et ville jeg være glad for alt over 3.000,-
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2016 kl. 22:57
Jeg vil mene 3.000kr er noget i underkanten. Det er deres bedste dug, motoriseret tab tension.

Hvad var nyprisen?

Mit umiddelbare gæt vil være omkring 5k. Men kender ikke nyprisen??

Jeg solgte selv mit Lissau LS frame 120" scope med truecolor dugen for 4k. Og ved tab tension er dyre
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 11:18
Er det et 16:9 lærred?
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 12:52
Jeg kan i hvert fald sige at det under ingen omstændigheder kommer afsted til 3000. Har svært ved at tro at et produkt til 16-18000 kun er 3000 værd, i et segment hvor der ikke er stor innovation fra år til år.

Og ja, det er 16:9
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespermart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Jeg kan i hvert fald sige at det under ingen omstændigheder kommer afsted til 3000. Har svært ved at tro at et produkt til 16-18000 kun er 3000 værd, i et segment hvor der ikke er stor innovation fra år til år.

Og ja, det er 16:9
Hvis jeg var dig ville jeg sælge igennem dba.dk, folk her inde på det her fora vil ikke betale noget for de ting der sættes til salg. Man skulle tro de mener de køber hælervarer til den pris de byder.

Jeg vil tro du kan forvente ca. 7-8000,- for det lærred hvis det vel at mærke er i mint kondition.
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 22:51
Tror desværre du kan have ret Jesper. Det var også i den boldgade jeg havde håbet, så der må jeg prøve mig på dba. Jeg takker for hjælpen
Til top
SvenneF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-Juli-2010
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SvenneF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2016 kl. 23:45
Hej Nick

Befinder lærredet sig stadig i København. Så ville jeg måske gerne kaste et blik på det ved lejlighed.

Dbh Svenne
vh



Svenne
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1662
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2017 kl. 10:45
solgt?

Redigeret af henningdalgaard - 09-Februar-2017 kl. 14:25
Til top
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 506
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2017 kl. 09:08
Hej Nick

Jeg gav 7000kr for mit af samme model, i 110", også brugt.

Overvejede andre der både var nyere og billigere, men kvaliteten er bare bedre på lissau'en. Så de der ønsker den bedre kvalitet, betaler også prisen. Tror nok du skal finde en der betaler 6-7000kr (eller mere!) for dit lærred.

Mvh

Redigeret af Andromeda - 10-Februar-2017 kl. 09:09
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu